قم نيوز : قم نیوز: تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تصریح کرد: در مجالس حسینی و عزاداری‌های ما باید جلوه ولایت فقیه و «هل من ناصر ینصرنی» در دفاع از ولایت به وضوح مطرح باشد.
حجت السلام سعیدی: باید جلوه دفاع از ولایت در مراسم‌های عزای حسینی بارز باشد
به گزارش قم نیوز،  به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه امروز دشمنان از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای همچون ماهواره و سایت‌های اینترنتی شدیدترین هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی را انجام می‌دهند، ابراز داشت: ما با بهره‌گیری از مکتب اهل بیت(ع) و فرهنگ حسینی می‌توانیم در این تهاجم سربلند بیرون بیاییم و از مرزهای عقیدتی و مکتبی خود به خوبی دفاع کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان قم به ویژه شهید مهدی زین الدین که در ایام سالگرد شهادتش قرار داریم، گفت: در غوغایی که امروز یزیدیان زمان به راه انداخته‌اند باید در هیئات مذهبی با بصیرت‌افزایی و تاسی به سیره سیدالشهدا(ع) از حریم دین، شریعت و ولایت دفاع کنیم.

امام جمعه قم همچنین با بیان اینکه ندای «هل من ناصر ینصرنی» سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا برای دفاع از ولایت بود خاطرنشان کرد: در مجالس حسینی و عزاداری‌های ما باید جلوه ولایت فقیه و هل من ناصر ینصرنی در دفاع از ولایت به وضوح مطرح باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های خوب هیئت رزمندگان اسلام در طول سال‌های گذشته در برپایی مجالس باشکوه حسینی بیان داشت: همه هیئات مذهبی در این ایام باید در راستای تعظیم شعائر حسینی تلاش کنند و ما هر چقدر که بیشتر و بهتر به آستان مقدس امام حسین(ع) خدمت کنیم باز هم کم است.

سعیدی با تاکید بر اینکه بی‌شک حضرات معصومین(ع) به مجالس حسینی عنایت و توجه ویژه دارند، خاطرنشان کرد: در کربلا علی اصغر (ع)، ابوالفضل العباس (ع) و حبیب بن مظاهر(ع) حاضر بودند و بر همین اساس ما باید سعی کنیم در مجالس عزا، به همه اقشار و سنین که حاضر می‌شوند توجه کرده و به ویژه به بزرگترها و پیشکسوتان احترام لازم را بگذاریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه بی‌شک یکی از جلوه‌های مهم صحنه کربلا، بحث دفاع از ارزش‌های اسلامی به ویژه ارزش حجاب و عفاف بوده است، گفت: حضرت زینب کبری(س) و دیگر بانوان حاضر در صحنه کربلا به عنوان الگوهای برتر حفظ عفاف و حجاب برای بانوان جامعه ما باید مطرح باشند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.n8objh8o79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما