دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 2551
حجت‌الاسلام آشتیانی:

اصلاح‌طلبان غرب‌نشین تحمل دیدن آرامش ایران را ندارند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس‌ گفت: اصلاح‌طلبان غرب‌نشین تحمل دیدن آرامش کنونی ایران را نداشته و برای برهم زدن این جو سالم طرح‌هایی را ارائه می‌دهند.
اصلاح‌طلبان غرب‌نشین تحمل دیدن آرامش ایران را ندارند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در ششمین همایش جامعه مدرسین و مدیران، معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران دین و زندگی (ویژه خواهران) آموزش و پرورش استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب توسعه علوم و رشد آموزش و پرورش در ایران شد.

وی با اشاره به طراحی‌ها دشمنان برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: برخی افراد به طور رسمی در حال چیدن نیروهای خود هستند تا بتوانند مسائلی مانند آنچه امروز در روسیه اتفاق افتاده را در انتخابات ایران نیز به منصه ظهور برسانند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد برخی نیروهای خود را به نزد سران فتنه فرستاده‌اند تا برای این منظور برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند ضمن اینکه اصلاح‌طلبان غرب‌نشین نیز تحمل دیدن آرامش کنونی ایران را نداشته و برای برهم زدن این جو سالم طرح‌هایی را ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از اختلال در آرامش کشور همگان باید به پیام‌های رهبری توجه و عنایت ویژه داشته و از فرامین ایشان پیروی کنند زیرا بعید نیست که دشمنان در صدد طراحی فتنه‌هایی مانند سال ۸۸ برای انتخابات مجلس باشند و آرامش نظام را به چالش بکشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مدیران و مربیان پرورشی و دینی مدارس نقش بسزایی در تربیت و جهت‌دهی به دانش‌آموزان دارند، افزود: معلمان باید همه کودکان را مانند فرزندان خود بدانند و در تربیت آنها کوشا باشند.

وی با اشاره به سخنان قائم مقام سپاه پاسداران در زمینه دستیابی ایران به فناوری ساخت پرنده‌های بدون سرنشین خاطرنشان کرد: برای جهانیان مشکل است که این پیروزی‌های ملت ایران را ببینند اما نکته مهم در این میان لزوم توجه به اینگونه پیشرفت‌هاست زیرا برای مقابله با دشمنان باید مجهز باشیم.

آشتیانی گفت: پیروزی ایران در شکار سالم هواپیمایی پیشرفته آمریکا نیز از دیگر دستاوردهای فرزندان ایران زمین است که موجب سردرگمی غرب شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از پیروزی اولیه مهم‌تر است، تصریح کرد: هر فردی در هر جایگاهی که باشد باید نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیرد و در این صورت خداوند نیز عنایت ویژه ای به ملت ایران خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.n8wbjh8nz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما