سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 1390
در دیداری تدارکاتی؛

تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مصاف صدراسیستم قم می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات جهانی در دیداری تدارکاتی به مصاف صدراسیستم قم می‌رود.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مصاف صدراسیستم قم می‌رود
به گزارش قم نیوز، در حالی که کمتر از دو هفته دیگر به آغاز رقابت‌های جهانی فوتسال ناشنوایان جهان باقی مانده است، تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان این روزها آخرین مراحل آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارد.

در این بین بعد از تمرینات سخت و طاقت فرسایی که ملی پوشان ناشنوای فوتسال کشورمان زیر نظر مربیان خود پشت سر گذاشته‌اند، در حال حاضر انجام دیدارهای تدارکاتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که این تیم برای کسب آمادگی لازم و هماهنگی بیشتر در اولویت قرار داده است.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در حالی آماده حضوری موفق در مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان جهان می‌شود که در حال حاضر حسین شمس سرمربی مطرح سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و مدرس فیفا مدیریت فنی این تیم را بر عهده دارد.

از این رو با ارتباطی که سرمربی تیم ملی فوتسال با مربیان لیگ برتری و به خصوص مدیران باشگاه‌ها در شهرهای مختلف کشورمان دارد، دیدارهایی در دو شهر قم و ساوه برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین ملی پوشان ناشنوا در نظر گرفته شده است.

برای همین منظور و در ادامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضوری موفق در مسابقات جهانی سوئد، قرار است ملی پوشان ناشنوای کشورمان در دو دیدار تدارکاتی متوالی به مصاف تیم‌های فوتسال صدرا سیستم قم و سن‌ایچ ساوه بروند.

این دو مسابقه تدارکاتی در حالی برای ملی پوشان ناشنوای فوتسال کشورمان در نظر گرفته شده است که با برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، اردوی نهایی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در مسابقات فوتسال جهانی سوئد از روز دوازدهم آبان ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از سراسر کشور آغاز شده است.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در دیداری تدارکاتی روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه به مصاف تیم صدرا سیستم قم برود که بر اساس برنامه این دیدار از ساعت ۱۵ در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با نایب قهرمانی در رقابت‌های فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ سوئد را کسب کرده، ضمن اینکه قرار است مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان اواخر آبان ماه در سوئد برگزار ‌شود.

تیم فوتسال صدراسیستم از جمله تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم است که در حال حاضر با کسب چهار امتیاز در بین تیم‌های بالای رده‌بندی ششمین دوره این رقابت‌ها قرار دارد و در دوره‌های قبل نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت نیز شده و سابقه حضور در مسابقات لیگ زیر گروه فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.o8zbjh8x79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما