چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 2164
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دانشجویان نشان دادند عمال انگلیس در ایران جایی ندارند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اقدام دانشجویان در تسخیر سفارت انگلیس در راستای خشم انقلابی آنان بود و نشان داد که عمال انگلیس در ایران جایی ندارند.
دانشجویان نشان دادند عمال انگلیس در ایران جایی ندارند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمود رجبی امروز اظهار کرد: انگلستان یک رژیم سلطه‌گر و معروف به استعمارگر پیر است که همواره توطئه نسبت به ملت‌های آزاده را در دستور کار خود داشته است.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب نیز انگلستان با ترفندهای مختلف به دخالت در امور کشور و غارت بردن منابع ملت ایران می‌پرداخت.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بسیاری از دولتمردان کشورمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به طور مستقیم دست‌نشانده این رژیم بودند و اگر دولتمردی آزاده وارد کار می‌شد، به حیله‌های گوناگون او را از قدرت کنار می‌زدند.

وی گفت: بعد از انقلاب نیز با اینکه دولت انگلیس جسارت قدرت مستقیم در مسائل کشورمان را نداشت اما با اقدامات گوناگون اطلاعاتی، سیاسی و رسانه‌ای در راستای ضربه زدن به ملت ایران تلاش کرد.

رجبی با اشاره به اقدام مجلس در تصویب طرح کاهش روابط با دولت انگلیس، ادامه داد: این مصوبه مجلس یک موضع‌گیری به جا، درست و قاطع در راستای پاسخگویی به اقدامات خصمانه دولت انگلیس بود.

وی با اشاره به تجمع و اعلام اعتراض دانشجویان به سفارت انگلیس در تهران، ابراز داشت: این عمل اقتضای شور و خشم انقلابی جوانان دانشجو است، همانگونه که در ابتدای پیروزی انقلاب عده‌ای لانه جاسوسی آمریکا در ایران را تسخیر کردند که این عمل مورد تائید امام خمینی(ره) واقع شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: این اقدام دانشجویان در واقع پاسخی برای توطئه‌های دولت انگلیس در قبال ملت ایران است و دولت انگلیس باید از قبل پیش بینی چنین اقداماتی را می‌کرد.

وی افزود: دانشجویان با این اقدام خشم و انزجار ملت ایران از انگلیس را نشان داده و ثابت کردند عمال انگلیس در ایران جایی ندارند.

رجبی با اشاره به تهدید دولت انگلیس به اقدام متقابل در برابر ایران اظهار کرد: حتی تحلیلگران غربی نیز به این موضوع اعتراف دارند که اینگونه تهدیدات توخالی بوده و برای فرار از شکست‌های قبلی مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: دولت انگلیس در گذشته آنچه از دستش بر‌می‌آمده در دشمنی با ملت ایران انجام داده و اینگونه تهدیدات تاثیری بر دولت، مجلس و ملت ایران نخواهد داشت.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی اظهار داشت: هر تهدیدی که از سوی دشمنان متوجه ما می‌شود، سبب افزایش وحدت و روحیه انقلابی در ملت ایران خواهد شد و خود دولتمردان این کشور نیز به این موضوع واقف هستند که هر اقدامی علیه ملت ایران به ضرر خودشان خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.p8wbjh8ze9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما