شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 7286

حضور کم‌فروغ بانوان پینگ پنگ باز قم در لیگ

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم از کسب مقام هشتم توسط بانوان قمی در مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.
حضور کم‌فروغ بانوان پینگ پنگ باز قم در لیگ
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: امسال رقابت‌های لیگ برتر پینگ پنگ بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۱ تیم و به شکل دوره‌ای برگزار شد که شاهد عملکرد خوب و قابل توجه بانوان پینگ پنگ باز قم در این مسابقات بودیم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان انتظار قهرمانی از تیم پینگ پنگ بانوان قم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر پینگ پنگ بانوان کشور نداشتیم ولی آنها در جدال با تیم‌های دارای بازیکنان ملی پوش و قوی حاضر در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردند.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم ادامه داد: رقابت‌های لیگ برتر پینگ پنگ بانوان باشگاه‌های کشور در حالی به کار خود پایان داد که در نهایت عنوان نخست و مقام قهرمانی لیگ برتر را تیم بانوان پینگ پنگ مس کرمان به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله پایانی این رقابت‌ها یادآور شد: با انجام مرحله چهارم از رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان باشگاه‌های کشور تیم بانوان قم در جایگاه هشتم قرار گرفت.

عموئیان بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ، رقابت‌های لیگ برتر بانوان با حضور ۱۱ تیم، در چهار مرحله به میزبانی آکادمی بین المللی پینگ‌پنگ برگزار شد و در نهایت تیم مس کرمان با کسب ۴۰ امتیاز در مجموع دو مرحله رفت و برگشت این دوره از پیکارها، جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی ابراز داشت: مراسم اختتامیه این مسابقات و همچنین اهدای کاپ و مدال با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون پینگ پنگ، نایب رئیس فدراسیون، مسئولان و سرپرستان تیم‌های باشگاهی، مربیان و بازیکنان، داوران و پیشکسوتان برگزار شد.

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم در ادامه به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در لیگ امسال تیم‌های بانوان هیئت گلستان، مس کرمان، فرشتگان (الف) تهران، فرشتگان (ب) تهران، داروخانه دکتر موسوی‌پور تهران، الماس سیاه پرشیا تهران، فرشتگان (ج)، هیئت تهران، آموزش و پرورش البرز و هیئت ناشنوایان تهران حضور داشتند.

وی در ادامه به رده‌بندی پایانی مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ بانوان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: در این رده بندی تیم مس کرمان با ۴۰ امتیاز قهرمان شد، هیئت گلستان با ۳۸ امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم فرشتگان (الف) با ۳۶ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

عموئیان افزود: این در حالی است که تیم‌های فرشتگان (ب)، داروخانه دکتر موسوی پور، الماس سیاه پرشیا تهران، فرشتگان (ج) هیئت قم، هیئت تهران، آموزش و پرورش البرز و هیئت ناشنوایان در رده‌های بعدی جدول مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ بانوان باشگاه‌های کشور جای گرفتند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.v8fbjh8wp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما