شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 9086

حل مشکل گرانی نیازمند عزم ملی است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث گرانی و مسئله اشتغال نیازمند عزم و اراده ملی هستیم زیرا امروز مانند دوران دفاع مقدس درگیر یک جنگ همه‌جانبه شده‌ایم.
حل مشکل گرانی نیازمند عزم ملی است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی امروز با اشاره به نظر برخی نمایندگان مجلس در خصوص مشکلات اقتصادی و تأثیر دولت در این زمینه اظهار داشت: اینکه بخواهیم تمام تقصیرها را گردن دولت بیندازیم کار درستی نیست.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها تأثیرات آن چنانی نداشته‌اند افزود: به عقیده من مسوولان می‌توانستند تدبیر بهتری در این خصوص بیندیشند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث گرانی و مسئله اشتغال نیازمند عزم و اراده ملی هستیم زیرا امروز مانند دوران دفاع مقدس درگیر یک جنگ همه‌جانبه شده‌ایم.

وی با اشاره به همدلی مردم در زمان جنگ گفت: در آن زمان همه مردم یک رنگ بوده و همراه با یکدیگر برای پیروزی بر دشمن تلاش می‌کردند و اگر کسی نقش ستون پنجم دشمن را داشت و به اصطلاح در زمان حمله هوایی چراغی را روشن می‌ساخت همه به او تذکر می‌دادند تا مراقب باشد و اگر توجه نمی‌کرد او را به پلیس معرفی می‌کردند.

امیرآبادی ابراز داشت: اکنون جنگ اقتصادی علیه ایران به راه افتاده بنابراین باید مراقب باشیم زیرا برخی قصد سوداگری و سودجویی دارند و مردم باید این موارد را مورد توجه قرار دهند و اگر کسی به دنبال خیانت به نظام و گران فروشی است باید از سوی مردم و مسئولان مورد بازخواست قرار گیرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر در کشور افزود: هر سه قوه یعنی مجلس، دولت و قوه قضاییه باید زیر پرچم جمهوری اسلامی به رهبری آیت الله خامنه‌ای جمع شده و به وسیله همدلی با یکدیگر به هم افزایی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسانی درون سیستم اشتباه می‌کنند یا کار به جایی می‌رسد که بوی خیانت از آن به مشام می‌رسد باید مورد توجه قرار گیرند و قوای قضاییه و مجریه باید دقت لازم را داشته باشند.

امیرآبادی با بیان اینکه برخی با استفاده از ارز دولتی به واردات کالاهای غیرضروری مشغول شدند، گفت: واقعیت این است که موادی چون گوشت مرغ آنقدر اهمیت نداشتند که تبدیل به یک مسئله جدی برای کشور شوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.v8objh87p9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما