چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 2326
بابامیری در گفت‌وگو با فارس:

مقابل برق با اقتدار بازی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: با اقتدار برابر برق شیراز بازی می‌کنیم تا بعد از شش هفته در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور پیروز شویم.
مقابل برق با اقتدار بازی می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، سیدمحسن بابامیری امروز با اشاره به بازی تیمش مقابل برق شیراز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: ما شش هفته است که نبرده‌ایم و تیم از نظر روحی شرایط ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: تیم ما در هیچ یک از بازی‌های هفته‌های گذشته شایسته باخت برابر حریفان نبود، زیرا بازیکنان ما با تمام توان خود برابر رقبا به میدان رفتند و آنچه را که در تمرینات انجام داده بودیم به خوبی پیاده کردند اما فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: ما هفته گذشته در جدال با تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز یک تیم کاملا خوب و مقتدر در زمین داشتیم، به خصوص اینکه تیم ما در اجرای خواسته‌های کادر فنی به موقع و خوب عمل کرد و بازیکنان نیز هماهنگ بودند.

وی ادامه داد: همه نفرات تیم در بازی خوب مشارکت داشتند، با این حال در دیدار با برق شیراز برای ما خیلی مهم است که بار دیگر امید خود را به موفقیت حفظ کرده و باردیگر به نشان دهیم که می‌توانیم بازی خوبی ارائه کرده و به صدر جدول نزدیک شویم.

بابامیری با اشاره به وضعیت تیمش برای دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امید برابر برق شیراز، تصریح کرد: این هفته تمرینات خود را بر اساس شناخت از تیم برق طراحی کرده و در نظر گرفتیم و با شناخت خوبی به مصاف این تیم می‌رویم.

وی یاد آور شد: بازی سختی در خانه حریف خواهیم داشت، برق در دیدارهای قبلی خود نتایج خوبی گرفته است اما هدف ما از این بازی پیروزی و کسب سه امتیاز است، زیرا هنوز نسبت به آینده تیم امیدوار هستیم و می‌خواهیم موقعیت خود را در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: سطح رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بسیار بالا است و تیم‌های قدرتمندی در لیگ برتر حضور دارند، با اینکه تیم امید صبای قم نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما هفته به هفته تیم ما خود را بیشتر از گذشته با شرایط لیگ برتر امید وفق می‌دهد.

تیم فوتبال امید صبای قم بعد از برتری مقابل ابومسلم مشهد، تساوی برابر ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز و شکست برابر تیم‌های فوتبال امید نساجی مازندران، شهرداری تبریز، گسترش فولاد تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، از ساعت ۱۴ عصر جمعه هجدهم آذر ماه در شیراز به مصاف تیم فوتبال برق این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.w8wbjh8xp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما