چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 3929
استاندار قم خواستار شد:

ارائه طرح جامع فرودگاه بین‌المللی قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: باید طرح جامع فرودگاه بین‌المللی قم ارائه شود تا از حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها بهره‌مند شوند.
ارائه طرح جامع فرودگاه بین‌المللی قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و منطقه گردشگری طرلاب با اشاره به زمینه‌سازی برای دریافت تسهیلات اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات باید طرح جامع ارائه شود و تا زمانی که این طرح نباشد نمی‌توان تسهیلات ارائه داد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: افراد مختلف برای سرمایه‌گذاری طرح جامع را مشاهده می‌کنند بنابراین باید طرح جامعی ارائه دهید.

استاندار قم ادامه داد: اگر طرح جامع را مصوب کنید می‌توانید از تسهیلات وام استانی، مشارکت بانک‌ها و وام صندوق ارزی استفاده کنید.

مدیر کارگاه پروژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نیز در این مراسم عنوان داشت: عملیات احداث باند نخست فرودگاه بین‌المللی قم با توجه به زیرساخت‌ها و تامین اعتبارات سال آینده به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری باند فرودگاه از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و خاکریزی تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

نصیر نصیری شهرک فرودگاهی و راه‌سازی را لازمه هر فرودگاه ذکر کرد و افزود: پل‌سازی، دیوار دینامی فرودگاه، احداث هتل‌ها، مجتمع‌های توریستی، مراکز تجاری، ورزشگاه‌ها و... از دیگر بخش‌های فرودگاه بین‌المللی قم است.

وی با اشاره به بخش فضای سبز فرودگاه بین‌المللی قم گفت: تاکنون ۱۸ هزار اصله نهال کاشته شده و ۱۲۰ هزار متر خطوط لوله‌کشی برای آبیاری قطره‌ای این محوطه انجام شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.w8xbjh8oo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما