يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 7033
کتیرایی خبرداد:

اعزام 17کاراته‌کا به کاپ بین المللی اندونزی

قم نيوز : قم نیوز: مربی قمی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: تیم ملی کاراته پیش از اعزام به رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در مسابقات بین المللی اندونزی به میدان می‌رود.
اعزام 17کاراته‌کا به کاپ بین المللی اندونزی
به گزارش قم نیوز، علیرضا کتیرایی اظهارداشت: با توجه به اینکه رقابت‌های بین المللی کاراته کاپ آزاد اندونزی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، فرصت بسیار مناسبی برای محک میزان آمادگی نفرات تیم ملی خواهد بود.

وی ادامه داد: مسوولان فدراسیون کاراته در تلاش هستند تا مقدمات اعزام هر ۱۷ کاراته‌کای حاضر در اردوی فعلی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان را به رقابت‌های بین المللی کاراته وان در کشور اندونزی فراهم کنند.

قهرمان کاراته جهان در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی دهه ۱۳۷۰ تاکید کرد: حضور در تورنمنت بین المللی کاپ آزاد اندونزی برای آماده سازی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تدارک دیده شده است.

وی در ادامه به برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی کاراته در قم اشاره کرد و یادآور شد: به غیر از مسابقات انتخابی که قرار است در قالب رقابت‌های سه جانبه در قم برگزار شود، در نهایت ملی پوشان کاراته کشورمان به اندونزی اعزام می‌شوند.

کتیرایی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته دهم خردادماه در مسابقات سه جانبه داخلی که در شهر قم برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند در حالی که هم اکنون ۱۷ کاراته‌کا در اردوی تیم ملی اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا حضور دارند.

وی عنوان داشت: تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان که آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود در پایان مرحله ششم اردوی آماده سازی خود به مصاف تیم‌های اعزامی به مسابقات غرب آسیا و دانشجویان جهان می‌رود.

مربی قمی تیم ملی کاراته بیان کرد: اردوی پنجم تیم ملی کاراته کشورمان نیز در قم برگزار شد و در حالی یکشنبه گذشته به پایان رسید که کاراته کاهای ملی پوش اردونشینان تا پایان امروز شنبه ششم خرداد ماه به استراحت خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: در این مرحله آماده سازی تیم ملی، مربیان هر وزن تمرینات را براساس برنامه‌های خود طراحی کرده و تمرینات گروهی زیر نظر ناظریان مدیر تیم‌های ملی و تمرینات بدنسازی با طراحی و اجرای نیکوخصلت و کوهی انجام می‌شود.

کتیرایی عنوان کرد: طبق برنامه تنظیم شده در آغاز مرحله ششم، تمرینات طی روزهای هفتم تا نهم خرداد در قم پیگیری می‌شود و روز پایانی اردو یعنی دهم خردادماه دو تیم منتخب اعزامی به مسابقات غرب آسیا و دانشجویان جهان به قم خواهند آمد تا در یک دوره مسابقه سه جانبه به مصاف تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان بروند.

مربی قمی تیم ملی کاراته کشورمان خاطرنشان کرد: تیم ملی در حالی به اردوی ششم آماده سازی می‌رود که تورنمنت بین‌المللی اندونزی روز بیست و هفتم خرداد و رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا اواخر تیرماه به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.x8fbjh87x9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما