شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 8032
در 26 تیرماه انجام می شود؛

برگزاری مسابقات مینی بسکتبال دختران کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های مینی بسکتبال قهرمانی دختران کشور این هفته به میزبانی هیئت بسکتبال استان قم برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقات مینی بسکتبال دختران کشور در قم
به گزارش قم نیوز، هیئت بسکتبال استان قم در رقابت‌های امسال بسکتبال قهرمانی کشور با حضور تیم‌های جوانان و مینی بسکتبال کار خود را رسما از این هفته آغاز می‌کند و طی آن رقابت مدعیان نیز به میزبانی این هیئت برگزار خواهد شد.

این در حالی است که زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده مینی بسکتبال در مناطق هفت گانه کشور اعلام شد و تیم دختران مینی بسکتبال قم در گروه دوم مقدماتی با سه تیم مدعی دیگر برای کسب جواز صعود به مرحله بعد مسابقه می‌دهد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال کشورمان، مسابقات مینی بسکتبال منطقه دو قهرمانی کشور از روز دوشنبه هفته جاری یعنی بیست و ششم تیر ماه به مدت سه روز به میزبانی هیئت بسکتبال استان قم در خانه بسکتبال شهید محمود رضائیان شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این در حالی است که بر اساس گروه بندی صورت گرفته در فدراسیون بسکتبال، در این گروه تیم‌های مینی بسکتبال مرکزی، قم، قزوین و همدان قرار دارند که البته تیم هیئت بسکتبال استان همدان از حضور در مسابقات این رده انصراف داده است.

مسابقات مینی بسکتبال منطقه سه کشور نیز با حضور تیم‌های گیلان و مازندران در روز بیست و پنجم تیر ماه به میزبانی هیئت بسکتبال استان گیلان در شهر رشت برگزار خواهد شد در حالی که تیم‌های گلستان و سمنان در مسابقات این رده حضور نیافته‌اند.

رقابت‌های مینی بسکتبال منطقه پنج کشور نیز با حضور تیم‌های اصفهان، کرمان و چهارمحال و بختیاری از بیست و هشت تیر ماه به مدت سه روز به میزبانی هیئت بسکتبال استان کرمان در شهر کرمان برگزار می‌شود و تیم یزد از حضور در مسابقات این رده کناره‌گیری کرده است.

در مسابقات مینی بسکتبال منطقه شش کشور نیز تیم‌های کردستان و کرمانشاه در روزهای بیست و چهارم تا بیست و پنجم تیر ماه در شهر سنندج با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت در حالی که دو تیم لرستان و ایلام در مسابقات این رده شرکت نمی‌کنند.

سر انجام اینکه در مسابقات مینی بسکتبال منطقه هفت کشور نیز تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان از بیست و هفتم تیر ماه به مدت سه روز در شهر ارومیه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه تیم اردبیل در مسابقات این رده حضور نمی‌یابد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.x8vbjh87w9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما