شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 1516
کرمانی:

ماهان را در قم شکست می‌دهیم

قم نيوز : قم نیوز: گلزن تیم فوتسال صبای قم گفت: صرف‌نظر از نتیجه‌ای که در دیدار ما با گیتی پسند رقم خورد، قطعا ماهان اصفهان را در قم شکست می‌دهیم.
ماهان را در قم شکست می‌دهیم
به گزارش قم نیوز، محمد کرمانی با اشاره به رویارویی صبای قم با فولاد ماهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط ما و ماهان در جدول رده‌بندی کاملا برابر است ولی قطعا این تیم را در قم خواهیم برد.

وی ادامه داد: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم میزبان تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان خواهد بود، دیداری که یقینا با توجه به بازگشت بازیکنان محروم و مصدوم تیم به سود خود به پایان خواهیم رساند.

بازیکن با تجربه تیم فوتسال صبای قم افزود: دیدارهای هفته یازدهم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده برگزار می‌شود و طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان است.

وی افزود: انصافا در مقابل گیتی پسند اصفهان شایسته باخت نبودیم و حتی می‌توانستیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال را در خانه‌اش با شکست مواجه کنیم اما متاسفانه در آخرین لحظات بدشانسی آوردیم و از کسب امتیاز در این دیدار محروم شدیم.

کرمانی تاکید کرد: از امروز تمام حواس و فکر ما معطوف به دیدار روز جمعه این هفته مقابل فولاد ماهان اصفهان خواهد بود، دیداری که در قم میزبان حریف قدر خود و چشم انتظار تماشاگران خوب قمی هستیم تا به سود خود به پایان ببریم.

وی عنوان کرد: ما در این فصل یک تیم همدل و هماهنگ هستیم و قطعا در ادامه بازی‌ها با تمام توان حریفان خود را شکست می‌دهیم، بردن در اصفهان چندان سخت نبود اما هر دو باخت شکل گرفته مقابل فیروز صفه و گیتی پسند اصفهان را در بازی برگشت جبران خواهیم کرد.

گلزن تیم فوتسال صبای قم در دیدار خارج از خانه هفته دهم مقابل گیتی پسند اصفهان، بیان کرد: در این بازی به هیچ عنوان چهره یک تیم مغلوب را نداشتیم بلکه این تیم گیتی پسند بود که با خوش شانسی موفق شد پیروز میدان باشد.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال این دیدار از ساعت ۱۶ روز جمعه بیست و هفتم آبان ماه به میزبانی صبای قم در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود تا دیدار رفت آنها در قم به انجام برسد.

تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در دیدار حساس خود از هفته یازدهم لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور در حالی برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند که در حال حاضر هر دو تیم در جدول رده‌بندی ۲۴ امتیازی هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.z8zbjh8np9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما