چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 1615
لیگ دسته اول جودو؛

پاسارگاد قم مغلوب ری و همدان شد

قم نيوز : قم نیوز: جودوکاران تیم پاسارگاد قم فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور را با شکست مقابل رقبای خود آغاز کردند.
پاسارگاد قم مغلوب ری و همدان شد
به گزارش قم نیوز، پیکارهای فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور در روز گرامیداشت عید غدیرخم آغاز شد و طی آن ۱۱ مدعی جدال خود را برای صعود به لیگ برتر در هفته نخست برگزار کردند.

تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور رقابت‌های خود در هفته نخست را در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران برگزار کردند که حاصل آن دو شکست برای تیم جودوی مردان پاسارگاد قم بود.

در حالی رقابت‌های لیگ دسته اول جودوی کشور در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود، تیم جودوی مردان پاسارگاد قم در دو مسابقه حساس و نفس‌گیر از گروه دوم مقابل تیم‌های هیئت جودوی مردان همدان و چای گلدان شهر ری به میدان رفت.

مردان جودوکار تیم پاسارگاد قم در دور نخست رقابت‌های لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور در دیداری حساس مقابل تیم چای گلدان شهر ری به میدان رفتند که در این مسابقه با نتیجه هفت بر دو مغلوب رقیب سرسخت خود شدند.

این شکست موجب شد تا جودوکاران تیم پاسارگاد قم با روحیه خوبی در مسابقه دوم برابر تیم هیئت جودو همدان قرار نگیرند و بدین ترتیب دومین مسابقه هفته نخست رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور را نیز به تیم هیئت همدان واگذار کردند.

این در حالی است که در سایر دیدارهای این گروه تیم هیئت جودوی همدان در جدال با تیم هیئت جودوی قزوین تن به شکست هفت بر دو داد و جوانان استقلال ایران نیز با حساب پنج بر دو موفق به شکست تیم جودوی چای گلدان شهر ری شد.

در هفته نخست این مسابقات و در رقابت‌های برگزار شده در گروه نخست نیز تیم هیئت جودو زنجان در جدال با تیم تله کابین یزد به برتری هشت بر یک دست یافت و مردان جودوکار تیم ایران خودرو آذربایجان با نتیجه نزدیک پنج بر چهار و به سختی مقابل پالایش گاز ایلام تن به شکست دادند.

همچنین در آخرین مسابقه گروه نخست تیم هیئت جودو زنجان مقابل پالایش گاز ایلام به برتری پنج بر چهار دست یافت، ضمن اینکه در این گروه تیم هیئت جودوی بوشهر از سازمان لیگ درخواست مرخصی کرد تا دیدارهای این تیم به زمان دیگری موکول شود.

در پایان پیکارهای هفته نخست و در جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات تیم هیئت جودوی زنجان با شش امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های پالایش گاز ایلام با سه، ایران خودرو آذربایجان و تله کابین یزد هر کدام بدون امتیاز در مکان‌های بعدی ایستادند.

همچنین در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول جودوی کشور، تیم هیئت جودوی قزوین با سه امتیاز در صدر ایستاد و تیم‌های جوانان استقلال ایران، چای گلدان شهر ری، هیئت جودوی همدان با سه امتیاز و پاسارگاد قم بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.z8zbjh8pn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما