شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 1318
در مسابقات انتخابی بوکس کشور؛

بوکسور قمی قهرمان شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بوکس استان قم از موفقیت بوکسور توانمند قمی در کسب عنوان نخست پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.
بوکسور قمی قهرمان شد
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری اظهار کرد:‌ بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی بوکس کشور با شرکت برترین‌های کشور در آبان ماه برگزار شد.

وی افزود: مسابقات بوکس قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی بوکس کشورمان را نیز داشت در حالی به مدت پنج شب در سالن ولی عصر (عج) شهر آبادان برگزار شد تیم تهران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم اعزامی قم صاحب یک نشان طلا شد.

رئیس هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: جمعی از برترین بوکسورهای قمی با توجه به تمرینات بسیار خوبی که زیر نظر مربیان خود سپری کرده و از آمادگی بسیار خوبی نیز برخوردار بودند، به این دوره از مسابقات اعزام شدند که در نهایت با کسب یک نشان طلا برای تیم قم همراه بود.

وی عنوان کرد: نفراتی مانند محمد مردی و فروتن گل‌آرا در این دوره از مسابقات از جمله امیدهای تیم اعزامی قم برای کسب عنوان و قرار گرفتن بر روی سکو بودند که مردی با قرعه نامناسبی رو به رو شد و نتوانست به دیدار نهایی صعود کند اما گل‌آرا به مقام قهرمانی دست یافت.

جعفری بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۲۲۴ بوکسور از ۳۲ استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم تهران با ۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، کرمانشاه با ۲۱ امتیاز و کسب دو طلا دوم شد و خوزستان با ۲۱ امتیاز و کسب یک طلا عنوان سوم را به دست آورد.

وی اظهار کرد: بوکسور مدال‌آور قم در پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی‌، فروتن گل آرا بود که در این دوره از رقابت‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم به عنوان نماینده هیئت بوکس قم به مصاف حریفان رفت و تلاش وی برای کسب عنوان قابل تقدیر بود.

رئیس هیئت بوکس استان قم عنوان کرد: گل‌آرا در این وزن با شایستگی تمام حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و با موفقیت در دیدار نهایی توانست ضمن کسب مقام قهرمانی و سکوی نخست این دوره از پیکارها، به مدال طلا نیز دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: به دنبال موفقیتی که فروتن گل‌آرا در وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی به دست آورد، به تیم ملی دعوت شد تا در اردوی آماده‌سازی این تیم شرکت کند.

جعفری خاطرنشان کرد: همچنین محمد مردی، بوکسور شایسته وزن ۵۲ کیلوگرم که با کاهش وزن در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته بود، با توجه به توانایی خوبی که از خود نشان داد، یکی از دعوت شده‌ها به تیم ملی بوکس بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.z8zbjh8xv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما