پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 45060
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار قم:

9 دی نمایان کننده بصیرت ملت ایران در شناخت دشمنی‌ها بود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در پیامی حماسه 9 دی را گرامی داشت و آن را نمایان کننده بصیرت ملت ایران در شناخت دشمنی‌ها دانست.
9 دی نمایان کننده بصیرت ملت ایران در شناخت دشمنی‌ها بود
به گزارش قم نیوز،  سیدمرتضی سقائیان نژاد در پیامی به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت و ولایتمداری را گرامی داشت.

در متن پیام شهردار قم آمده است: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر مشتی بر دهان استکبار زده و فتنه‌های آنان در ایجاد تفرقه و توهین به مقدسات و شعائر دینی را خنثی کردند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب، نمایان کننده بصیرت ملت ایران در شناخت دشمنی‌ها و حمایت آنان از آرمان‌هایی بود که جوانان بسیاری در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دشمن در عرصه انتخابات 88 سعی بر این داشت تا با ایجاد جدایی بین مردم و جایگاه والای ولایت فقیه شجره طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی را از بین ببرد اما ملت آگاه و بیدار همچون ابتدای انقلاب بار دیگر با هشیاری توطئه‌ها را خنثی کرده و فریب برخی‌ دوست‌نماهای داخلی را نخورده و استوار پای آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستادند.

در این پیام خاطرنشان شده است: این روز بزرگ همان تاریخ‌های ارزشمند دیگر انقلاب اسلامی، 22 بهمن، 15 خرداد، 19 دی و... متعلق به تمام ملت ایران بوده و هیچ کس حق ندارد از این روز در راستای دستیابی به منافع و مقاصد خود استفاده کند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه‌های مقابله با فتنه‌گران خصوصاً در فتنه 88 امیدوارم که ملت ایران همچنان با بصیرت و الهام از آموزه‌های بزرگ و الهام بخش عاشورای حسینی (ع) سدی محکم در برابر توطئه‌های شوم استکبار و سران فتنه ایجاد کرده و به آن‌ها فرصت ندهند تا مجدداً حتی فکر ایجاد فتنه‌های شیطانی را به ذهن آورند.

امیدواریم تا به فضل الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) شجره طیبه انقلاب اسلامی با ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم بخشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce778e.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما