شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : 27060
بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

محکوم به کسب ۳۹ امتیاز از دیدارهای خانگی هستیم

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان این که شرایط لیگ برتر به گونه‌ای است که حتی با کمتر از ۶۰ امتیاز هم می‌توان قهرمان شد گفت: برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بر‌تر فوتسال، محکوم به کسب ۳۹ امتیاز کامل دیدارهای خانگی هستیم.
محکوم به کسب ۳۹ امتیاز از دیدارهای خانگی هستیم
به گزارش قم نیوز، علی شریفی، درباره دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و پایا سازه تبریز در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتسال اظهار کرد: با وجود اینکه بسیاری از اهالی فوتسال اعتقاد دارند، ماهان تندیس بازی راحتی برابر پایا سازه تبریز در پیش دارد اما اعتقاد من این است که کارمان سخت است و انگیزه تیم حریف برای متوقف کردن صدرنشین ممکن است برای ماهان دردسرساز شود.

وی گفت: نباید خود را برابر حریف تبریزی از پیش برنده تصور کنیم زیرا پایا سازه با برنامه دفاعی به میدان می‌آید و تلاش می‌کند روی ضد حملات دروازه ما را باز کند و با توجه به انگیزه بالای این تیم برای نشان دادن توانایی‌هایش و قطع کردن نوار پیروزی‌های ماهان تندیس، کار ما به هیچ وجه آسان نیست.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: کادر فنی ماهان تندیس در هفته‌ای که گذشت روی بازیکنان از نظر روانی کار کرده‌اند تا غرور ناشی از ۴ پیروزی متوالی گریبانگیر تیم نشود و بازیکنان با ذهنی آسوده و بدون تنش به میدان بروند و نمایش واقعی خود را ارائه دهند.

شریفی درباره صدرنشینی غافلگیرکننده ماهان تندیس در پایان هفته چهارم لیگ بر‌تر فوتسال عنوان کرد: ماهان تیمی یکدست است که رفاقت و همدلی در آن جریان دارد و اغلب بازیکنان ما چندسالی است که در کنار هم هستند و هم از نظر فنی و هم از نظر فکری و روانی با هم هماهنگ هستند و دوری تیم از حاشیه‌ها، یکی از ارکان موفقیت ماهان تندیس است.

وی بیان کرد: پیروزی در ۴ مسابقه ابتدای فصل در حالی که ۳ مسابقه آن خارج از خانه بوده و هر ۴ مسابقه در برابر تیم‌های قدرتمند و مدعی لیگ برگزار شده، اتفاقی نیست و نشان می‌دهند ماهان تندیس لیاقت و توانایی لازم برای کسب نخستین قهرمانی تاریخ فوتسال قم در لیگ بر‌تر کشور را داراست.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بر‌تر فوتسال، محکوم به کسب ۳۹ امتیاز کامل دیدارهای خانگی هستیم و شرایط به گونه‌ای است که حتی با کمتر از ۶۰ امتیاز هم می‌توان قهرمان شد بنابر این باید با حفظ امتیازات خانگی، به دنبال کسب نتایج خوب در خارج از خانه باشیم و قدم به قدم به قهرمانی نزدیک شویم.

شریفی درباره گلزنی‌اش در دیدار هفته چهارم برابر دبیری تبریز خاطرنشان کرد: گلزنی برای هر بازیکنی خوشحال کننده است اما من هم در خدمت تیم بودم و گلی که برابر دبیری به ثمر رساندم، در مسیر موفقیت تیم بود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdce778w.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما