دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 29040
مرحله نهایی فوتبال امیدهای کشور در قم

صبای قم برابر نساجی مازندران صف‌آرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم امروز در دومین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم امید نساجی مازندران صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم برابر نساجی مازندران صف‌آرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فصل لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه بیست و ششم بهمن‌ماه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی صبا و تیم امید صبای قم آغاز شده است.

زمین چمن مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی منطقه دور شهر قم در روز نخست برگزاری این بازی‌ها میزبان دو مسابقه بود و از امروز قرار است بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام برسد تا تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر چهره‌ خود را نشان بدهند.

در این مرحله از مسابقات چهار تیم فوتبال امید صبای قم، نساجی مازندران، گسترش ‌فولاد تبریز و ایرانجوان بوشهر حضور دارند که بازی‌های خود را به مدت سه روز به شکل دوره‌ای در قم برگزار می‌کنند تا در نهایت دو تیم به لیگ برتر فوتبال امید کشور در سال ۹۴ صعود کنند.

در روز نخست این بازی‌ها در مجموعه ورزشی جهان ‌پهلوان تختی قم دو مسابقه برگزار شد که در نخستین بازی تیم‌های فوتبال امید نساجی مازندران و ایرانجوان بوشهر در پرگل‌ترین بازی این مرحله امتیازها را تقسیم کرده و دو بر دو مساوی شدند.

اما در دومین بازی تیم‌های فوتبال امید صبای قم و گسترش‌فولاد تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب و تماشایی اگرچه نسبت به دیدار قبلی گل کمتری داشت اما با برتری یک بر صفر صبای قم به پایان رسید تا صبا تنها تیم پیروز روز نخست لقب بگیرد.

امیدهای صبای قم که یکی از مربیان جوان و با دانش فوتبال استان قم یعنی حسین گنجیان را در راس کادر فنی خود دارند بعد از کسب سه امتیاز برابر تیم امید گسترش‌فولاد تبریز حالا روحیه بالایی دارند تا از دومین بازی خود مقابل تیم امید نساجی مازندران نیز به سه امتیاز برسند.

صبای قم تا این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور ۱۳ بازی برگزار کرده است اما تنها در سه بازی طعم شکست را چشیده و در دو بازی نیز با حریفان خود مساوی کرده است و در هفت بازی نیز از سد حریفان خود عبور کرده‌اند تا تیمی موفق در این فصل باشند.

اما در دومین دیدار روز دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال امید باشگاه‌های کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم قرار است تیم‌های فوتبال امید گسترش‌فولاد تبریز و ایرانجوان بوشهر به مصاف یکدیگر بروند.

برنامه روز سوم این بازی‌ها نیز مشخص شده است و طی آن روز سه‌شنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه ابتدا تیم‌های فوتبال امید گسترش ‌فولاد تبریز و نساجی مازندران و سپس تیم‌های فوتبال امید صبای قم و ایرانجوان بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند تا از بین آنها دو تیم راهی لیگ برتر فوتبال امید کشور شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdce778w.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما