دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 36060
رئیس هیئت کشتی قم

مربی جوان قمی بر‌ترین مربی سازنده کشتی کشور شد

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: روح الله میکائیلی مربی جوان قمی بر‌ترین مربی سازنده کشتی کشور شد.
مربی جوان قمی بر‌ترین مربی سازنده کشتی کشور شد
به گزارش قم نگار، محسن حلوایی اظهار داشت: روح الله میکاییلی مربی بومی کشتی قم که تاکنون منشأ خدمات ارزنده‌ای به کشتی قم بوده است عنوان مربی بر‌تر سازنده کشور در رده سنی نوجوانان را کسب کرد.

وی افزود: میکاییلی در سال‌های اخیر نقش پررنگی در توسعه کشتی فرنگی قم ایفا کرده است و شاگردان وی توانسته‌اند در میادین ملی و بین المللی مدال‌های ارزشمندی برای کشتی قم به ارمغان آورند.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: این مربی قمی سال گذشته نیز عنوان دومین مربی سازنده کشور را بدست آورده بود و در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور از سوی فدراسیون کشتی به عنوان مربی نمونه کشتی انتخاب شد.

حلوایی بیان داشت: میکاییلی سابقه هدایت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا و رقابت‌های کشتی فرنگی ۲۰۱۳نوجوانان قهرمانی جهان در کشور کرواسی را در کارنامه خود دارد.

وی عنوان کرد: انتخاب میکاییلی به این عنوان بر اساس ارزیابی عملکرد مربیان پایه کشتی کشور در رده‌های سنی مختلف بر اساس نتایج کسب شده صورت گرفته است.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: کشتی قم در بخش فرنگی در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قم یکی از استان‌های فعال و بر‌تر کشور در این بخش است و تلاش می‌کنیم در کشتی آزاد نیز به سطح ایده آل نزدیک شویم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdce778x.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما