سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 40470
منبع : خبرگزاری فارس
بعد از ظهر امروز رخ داد

مرگ موتورسوار در کمربندی امام علی(ع) قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‏‌های پزشکی قم، گفت: بعدازظهر‏ امروز٬ یک دستگاه موتورسیکلت در کمربندی امام علی(ع) قم٬ واژگون شد و موتور سوار به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.
مرگ موتورسوار در کمربندی امام علی(ع) قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی  قم اظهار کرد: بعد از ظهر امروز پس از اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در کمربندی امام علی(ع) قم به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم، تجهیزات و نیروهای لازم از سوی اورژانس 115 برای کمک به مصدومان ارسال شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، ادامه داد: نیروهای اورژانس سریع خود را به محل حادثه رساندند اما متأسفانه فرد موتورسوار که مردی 47 ساله بود، به علت شدت جراحات وارده جان خود را در دم از دست داد.

وی ادامه داد: در موارد بسیاری، عامل اصلی مرگ موتورسواران، وارد شدن ضربه به سر است.

فراهانی افزود: موتورسوارانی که در حین رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند نسبت به موتورسوارانی که از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند سه برابر بیشتر در معرض وارد آمدن ضربه به سر و فوت قرار دارند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم٬ با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در راستای حفظ جان افراد٬ ضروری است٬ گفت: برای تکرار نشدن این چنین سوانح دلخراشی٬ استفاده از کلاه ایمنی به همه موتور سواران توصیه می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce7e8e.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما