پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 52440
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌‌ هندبال استان قم خبر داد

اعزام هندباليست‌هاي قم به مسابقات نونهالان و نوجوانان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌‌ هندبال استان قم گفت: تيم‌هاي هندبال دو رده سني نونهالان و نوجوانان قم در دو بخش دختران و پسران به رقابت‌هاي قهرماني كشور اعزام مي‌شوند.
اعزام هندباليست‌هاي قم به مسابقات نونهالان و نوجوانان ايران
به گزارشقم نیوز، حسین محمدخانی در قم، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال و ارسال اطلاعیه آن به هیأت‌‌‌‌‌‌های استانی، مسابقات هندبال قهرمانی دختران و پسران کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سهمیه هر استان در هر بخش نیز مشخص شده، اضافه کرد: این رقابت‌ها در هر دو رده سنی و در هر منطقه مجموعا با حضور هشت تیم به انجام می‌رسد و دختران و پسران هندبالیست رده سنی نونهالان از یازدهم تا هفدهم شهریور ماه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ هندبال استان قم اضافه کرد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان دختر و پسر هندبال قهرمانی کشور در سال 1396 نیز با حضور تیم‌های استان‌های مختلف در روزهای 19 تا 25 شهریور ماه به انجام می‌رسد و استان‌هایی که قصد میزبانی دارند باید تا پایان مرداد ماه درخواست خود را به فدراسیون هندبال ارائه کنند.

وی با بیان اینکه قم با استان‌های البرز، تهران، گیلان و مازندران در منطقه دو هندبال ایران حضور دارد، ابراز کرد: در رده‌های سنی پایه بازیکنان بسیار خوبی داریم که نتیجه سرمایه‌گذاری هیأت‌‌‌‌‌ بر روی استعدادها و نخبه‌های این رشته و کار و تلاش مربیان دلسوز و با دانش هندبال قم است.

محمدخانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی هیأت‌‌‌‌‌ هندبال برای چهار سال آینده با هدف توسعه و پیشرفت این رشته در قم، سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه و توجه به استعدادهای این رشته است و امیدوارم که بتوانیم با همکاری نزدیک تمامی بخش‌های هیأت‌‌‌‌‌ در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور جزو اولویت‌های مهم هیأت‌‌‌‌‌ هندبال استان قم است و امیدوارم که در این مسیر مشکلات مالی و برخی موانع دیگر برطرف شود، ضمن اینکه در سطح استان نیز برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی هندبال قم برنامه‌ریزی شده است و در امور دیگر نظیر آموزش نیز کار خواهیم کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdce7e8n.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما