شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 26700

باد نسبتاً شدید همراه ریزگردها میهمان قمی‌ها

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: سرعت وزش باد فردا بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده که به دلیل شرقی بودن باد و وزش باد نسبتاً شدید غلظت گرد و خاک زیاد خواهد بود.
باد نسبتاً شدید همراه ریزگردها میهمان قمی‌ها
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز اظهار کرد: آسمان امروز را صاف در اوایل شب ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌کنیم.

وی گفت: سرعت وزش باد بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر با جهت شرقی پیش‌بینی شده و حداکثر و حداقل دمای امروز به ترتیب ۳۷ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

قاضی برای فردا نیز آسمانی نیمه ابری همراه با افزایش دو درجه‌ای دما پیش‌بینی کرد و ادامه داد: از روز دوشنبه تا آخر هفته آسمان صاف تا کمی ابری با دمای ثابت ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد فردا بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده که به دلیل شرقی بودن و وزش باد نسبتاً شدید غلظت گرد و خاک زیاد خواهد بود.

وی سرعت وزش باد برای دوشنبه تا آخر هفته را ۲۵ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: بیشترین رطوبت نسبی با ۳۵ درصد در صبح امروز رخ داد؛ همچنین حداکثر رطوبت نسبی تا آخر هفته بین ۲۵ تا ۴۵ درصد و حداقل رطوبت بین ۷ تا ۱۵ درصد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی گفت: سردترین و گرم‌ترین نقطه استان در هفته گذشته به ترتیب راهجرد با ۱۶ درجه سانتیگراد و ایستگاه قم با ۴۲ درجه سانتیگراد بوده که همین وضعیت تا پایان هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7f8w.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما