دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 39760
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقدير معاونان استاندار قم از عملكرد شهرداري در پايانه مركزي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم گفت: به منظور بررسي روند مطلوب خدمات رساني شهرداري قم در سازمان پايانه هاي مسافربري ،معاونان استاندار از اين سازمان بازديد نموده و از عملكرد شهرداري قم در ارائه خدمات بي شائبه به زائرين تقدير نمودند.
تقدير معاونان استاندار قم از عملكرد شهرداري در پايانه مركزي
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل مستقيمي با بيان اينكه شهرداري از سال گذشته براي ساماندهي زائران عراقي در قم برنامه مشخصي را در دستور كار خود قرار داده است، اظهار كرد: بر اساس مصوبه جلسات استاني براي تسهيل شرايط سفر و جلوگيري از وقوع برخي رخدادهاي نامناسب براي زائران عراقي بايد اين افراد را قبل از ورود به هسته مركزي شهر قم ساماندهي كنيم كه در اين راستا برخي از دستگاه‌ها از جمله اداره‌كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان و شهرداري قم رسالت‌هاي مشخصي را بر عهده دارند.

وي اضافه كرد: ترمينال مركزي شهر قم براي آغاز برنامه ساماندهي زائران عراقي درنظر گرفته شده است تا اين افراد با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي شهرداري قم به اماكن مشخص اقامتي انتقال داده شوند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم با بيان اينكه اين مجموعه طي يك سال اخير ارائه خدمات شهري در ترمينال مركزي را به شيوه مطلوبي دنبال كرده است، مطرح كرد: روز گذشته معاون عمراني استاندار قم و معاون هماهنگي امور زائرين در ترمينال مركزي حضور يافته و ضمن بازديد از وضعيت زائران عراقي، از روند مطلوب خدمات‌رساني شهرداري در اين ترمينال تقدير كردند.

وي با تاكيد بر اينكه شهرداري قم خدمات رفاهي مورد نياز رانندگان اتوبوس‌هاي برون شهري را در ترمينال مركزي تامين كرده است، تصريح كرد: با توجه به اينكه در روزهاي پاياني ماه مبارك رمضان جمعيت زائران عراقي در قم افزايش مي‌يابد سازمان‌هاي تاكسيراني و اتوبوس‌راني شهرداري قم وسايل نقليه لازم را در پايانه مركزي مستقر كرده‌اند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce7f8x.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما