سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 25530

3 نشان برنز رهاورد کشتی‌گیران قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیران استان با کسب 3نشان برنز از پیکارهای کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور خبر داد.
3 نشان برنز رهاورد کشتی‌گیران قم
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: ما همانگونه که در رده‌های سنی پایه از ظرفیت بسیار خوب و ارزشمندی در کشتی برخوردار هستیم در رده‌ سنی پیشکسوتان نیز نفرات با تجربه‌ای داریم که خاک تشک کشتی را خورده‌اند و از سرمایه‌های کشتی قم محسوب می‌شوند و خوشبختانه این عزیزان سه مدال ارزشمند از مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در واقع باید اینگونه بگویم که اکنون آنچه که در کشتی قم داریم و به تمام موفقیت‌هایی که دست یافته‌ایم نتیجه دلسوزی و انتقال دانش از سوی عزیزان پیشکسوت است و خوشبختانه با همت آنها توانسته‌ایم به نتایج بسیار خوبی برسیم.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت کشتی پیشکسوتان قم در مسابقات سال گذشته قهرمانی کشور، اضافه کرد: سال گذشته نیز این پیکارها در تیر ماه به انجام رسید و کشتی‌گیران اعزامی قم موفق به کسب عنوان نخست و مدال خوشرنگ طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور شد.

حلوایی بیان کرد: در واقع بعد از درخششی که کشتی‌گیران آزادکار قمی در رده سنی پیشکسوتان در مسابقات قهرمانی کشور داشتند و با کسب یک نشان طلا به کار خود پایان دادند، کشتی‌گیران پیشکسوتان رشته فرنگی نیز این موفقیت را به دست آوردند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه موفقیت سال گذشته کشتی‌گیران قم در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور امسال نیز ادامه پیدا کرد و نمایندگان قم در هر دو رشته کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور توانستند سه مدال برنز را به ارمغان بیاورند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در رقابت‌های رشته کشتی آزاد وزن ۶۳ کیلوگرم مرتضی دنیادوست از تیم اعزامی هیئت کشتی قم در حالی که شانس بالایی برای کسب یکی از نشان‌های طلا و نقره داشت سرانجام پس از نمایندگان مازندران و مرکزی و به همراه نماینده آذربایجان شرقی سوم شد و برنز گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در همین گروه سنی و در وزن ۶۹ کیلوگرم قاسم جهان‌دوست عملکردی همچون مرتضی دنیادوست داشت و در وزن خود پس از نمایندگان مازندران و البرز در جایگاه سوم ایستاد تا آزادکاران قم به دو مدال برنز کشتی آزاد این مسابقات دست یابند.

حلوایی یاد آور شد: یک مدال برنز نیز حاصل تلاش کشتی‌گیران قم از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور بود و طی آن در وزن ۵۸ کیلوگرم مهدی باقری از قم پس از نمایندگان گیلان و تهران سوم شد و تنها مدال برنز قم در کشتی فرنگی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7n8w.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما