يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 29590
استاندار قم:

آمار سرقت در قم نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافت

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های استان و به ویژه عوامل انتظامی برای افزایش امنیت مسافران در قم تلاش کردند، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش ۲۵ درصدی سرقت در تعطیلات نورزوی استان قم هستیم.
آمار سرقت در قم نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یافت
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زائران استانداری قم با اشاره به اینکه تلاش بسیاری برای جلب رضایت و خدمت به زائران در قم انجام شده است، اظهار داشت: نوروز بانان بی‌نوروز قم با ارائه خدمات به زائران تلاش کردند تعطیلات خوبی برای زائران رقم بزنند.

استاندار قم با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها در استان قم برای میزبانی شایسته از زائران همکاری لازم را داشته‌اند، افزود: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد تسهیلات زائران ماه‌ها قبل برای ارائه خدمات بهتر به زائران تشکیل شدند و تا کنون به بهترین نحور به وظایف خود عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بار ترافیکی استان قم امسال در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است، خاطر نشان کرد: جاده قم - گرمسار امسال امنیت سفر به قم را بیشتر کرد و حجم ترافیک در محورهای استان قم را کاهش داد.

صالحی منش با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های استان و به ویژه عوامل انتظامی برای افزایش امنیت مسافران در قم تلاش کردند، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش ۲۵ درصدی سرقت در تعطیلات نورزوی استان قم هستیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه ورود مسافران به استان قم در نوروز امسال افزایش قابل توجهی داشته است، عنوان کرد: استان قم به عنوان محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور شاهد حجم زیادی از مسافران است که امسال بازگشایی محور قم - گرمسار شاهد کاهش ترافیک در محورهای قم بودیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdce7n8w.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما