دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 30570
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم:

طرح امداد و نجات ویژه نیمه شعبان در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از اجرای طرح امداد و نجات ویژه نیمه شعبان در قم خبرداد و گفت: اکیپ‌های امداد و نجات از صبح روز سه‌شنبه ۱۲ خردادماه فعال می‌شوند.
طرح امداد و نجات ویژه نیمه شعبان در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر استان قم ویژه ایام نیمه شعبان، از اجرای طرح امداد و نجات خبرداد و اظهارداشت: اکیپ‌های امداد و نجات از صبح روز سه شنبه ۱۲ خردادماه فعال می‌شوند و ارائه خدمات خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: ۴۸ دستگاه امدادی از قبیل اتوبوس آمبولانس و خودروهای نجات، ۱۲ موتورلانس و ۲ دستگاه بالگرد در محوطه مسجد مقدس جمکران و اتوبان قم- تهران در حالت آماده‌باش است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ اکیپ از جوانان هلال احمر مقابل درب‌های ورودی و مبادی برای راهنمایی زائران حضور دارند، خاطرنشان کرد: ۳ اکیپ داوطلبان نیز برپایی ایستگاه‌هایی صلواتی ارائه خدمات ویلچر به سالمندان و معلولان را نیز انجام می‌دهند.

گلفشان با تاکید براینکه ۲۷۵ نفر در این ایام در حال آماده‌باش هستند، گفت: ۷ اکیپ خودرویی نجات و آمبولانس نیز کاروان شهروندان قمی به مرقد امام (ره) همراهی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای ایام نیمه شعبان، تمام محورهای مواصلاتی قم و خیابان‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و رینگ این مکان مقدس تحت پوشش امدادی هلال احمر قرار می‌گیرد، افزود: در این ایام ۲۴ واحد ثابت، سیار و نجات برپا می‌شود و ستاد مرکزی عملیات امداد و نجات نیز مقابل درب شماره ۳ مسجد مقدس جمکران از دوشنبه کار خود را آغاز و تا پایان روز جمعه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7n8x.jh87fi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما