دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 29950
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

دانشکده طب و دین در علوم پزشکی قم تاسیس می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از تاسیس دانشکده طب و دین در دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.
دانشکده طب و دین در علوم پزشکی قم تاسیس می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی خواه در همایش تجلیل از فعالان اصحاب رسانه در حوزه بهداشت که در سالن امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط سازنده‌‌ای میان دانشگاه علوم پزشکی قم و رسانه‌ها وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه رسانه‌ها زبان مردم برای انتقال مشکلات به مسئولان هستند افزود: رسانه‌ها دارای حسن نیت در زمینه بهداشت و درمان هستند و نقش آن‌ها سازنده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت و بهداشت در یک سال اخیر با تحول عظیم بهداشت و درمان که مصداق مدیریت جهادی بود مواجه شدیم خاطرنشان کرد: به دنبال عمل به ابلاغ رهبر معظم انقلاب در جهت حل مشکلات بهداشتی جامعه رسانه‌ها نقش خوبی داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه تحولات عظیمی در سال گذشته در حوزه بهداشت قم رقم خورده است، افزود: رسانه‌ها در انعکاس این موضوع نقش داشته‌اند و درخواست داریم در جهت انتقال این تحولات و دریافت درک صحیحی از جامعه به ما کمک کنید.

وی از تاسیس دانشکده طب و دین در دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد و افزود: به زودی این کار بزرگ انجام می‌شود و به دنبال جهانی شدن این امر هستیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdce7o8w.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما