دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 51630
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

تکمیل پروژه مترو باید اولویت شورای پنجم قم باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای پنجم این شهر باید به پایان رساندن پروژه‌هایی همچون مترو را در اولویت کار خود قرار دهد.
تکمیل پروژه مترو باید اولویت شورای پنجم قم باشد
به گزارش قم نیوز، سید مهدی مقیمی در قم با اشاره به نقاط قوت فعالیت شورای چهارم این شهر اظهار کرد: این شورا نقاط قوت زیادی داشت و تنوع رشته‌های تخصصی را در میان اعضای شورای چهارم قم را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با وجود شرایط مالی بدی که کشور داشت، اما شورای چهارم قم توانست با هماهنگی و همراهی با شهردار قبلی و شهردار فعلی پروژه‌هایی که شروع کرده بود را ادامه بدهد و این پروژه‌ها متوقف نشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: پروژه‌هایی که در چهار سال فعالیت شورای چهارم قم آغاز شد، به مرحله بهره برداری رسیده است و افتتاح این پروژه‌ها رضایت مندی عمومی را به دنبال داشت، به بهره برداری رسیدن پروژه‌ها در شهر قم حاصل هماهنگی بین شورای شهر و شهرداری بود.

مقیمی با اشاره به نقاط ضعف شورای چهارم قم اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف این شورا که البته به خود شورا هم برنمی‌گشت، این بود که نتوانست به مدیریت واحد شهری برسد، امیدوارم که شورای پنجم شهر قم به مدیریت شهری برسد و ناهماهنگی‌ها در این زمینه پایان یابد.

وی ادامه داد: هیأت دولت و وزارت کشور باید به دنبال اعمال مدیریت واحد شهری در شهرهای کشور باشد تا سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی بیشتر شود و هزینه‌ها کاهش یابد و در مجموع رضایتمندی مردم بیشتر شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: حدود 50 پل به اشکال مختلف همچون سه سطحه، دو سطحه و زیرگذر در برنامه پنج ساله شهرداری قم پیش بینی شده است و باید شورای پنجم به دنبال این باشد که این پل‌ها براساس اولویت‌ها در شهر قم احداث شوند.

وی با اشاره به اینکه کار حفاری نخستین خط مترو قم به پایان رسیده است خاطرنشان کرد: شورای پنجم شهر قم باید به پایان رساندن پروژه‌هایی همچون مترو را در اولویت کار خود قرار بدهد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdce7p8n.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما