قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: ما در هیچ طرح مشترکی با آمریکا در مورد عراق ورود پیدا نمی‌کنیم؛ آمریکا خود برپا کننده فتنه‌هاست و امکان ندارد ملت و دولت ایران با آمریکا همراهی کنند.
ایران در هیچ طرح مشترکی با آمریکا در مورد عراق ورود پیدا نمی‌کند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به تحولات عراق و حملات داعش اظهار کرد: خطای استراتژیک در عراق اتفاق افتاده که مسئولان این کشور خود نیز به آن اذعان دارند و این خطا، اعتماد به بعثی‌ها و سپردن مسئولیت به فرماندهان بعثی است.

وی افزود: هدف داعش تکمیل کردن طراحی‌های دشمنان است؛ این گروه‌ها چهره خشنی از اسلام را به جهانیان نشان می‌دهند تا پروژه اسلام هراسی و شیعه هراسی در دنیا تحقق یابد.

امام جمعه قم با اشاره به اعلام آمریکا مبنی بر ورود به عراق خاطرنشان کرد: ما در هیچ طرح مشترکی با آمریکا در مورد عراق ورود پیدا نمی‌کنیم؛ آمریکا خود برپا کننده فتنه‌هاست و امکان ندارد ملت و دولت ایران با آمریکا همراهی کنند.

وی در مورد مذاکرات هسته‌ای نیز عنوان داشت: اگر ۱+۵ از حسن نیت ایران استفاده نکرده و کارشکنی کند، خودشان ضرر خواهند کرد نه ملت ایران؛ اگر غربی‌ها بر سر میز مذاکره با ایران به توافق رسیدند که هیچ وگرنه دنیا به آخر نمی‌رسد و ملت ایران پای دستاوردهای امام و انقلاب ایستاده است و همراه با رهبر معظم رهبری، فریاد هیهات من الذله سر می‌دهد.

این خبر تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7p8w.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما