قم نيوز : قم نیوز: مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه نخستین پیام این حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه است، گفت: پیام دیگر این راهپیمایی مقابله با ابرقدرت‌ها و صهیونیست‌ها است.
حضور ‌مردم در راهپیمایی روز قدس جهاد اسلام علیه جنایات صهیونیست‌ها است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس جهاد اسلام علیه جنایات صهیونیست ها و حامیان آن‌ها است اظهار کرد: این راهپیمایی مردمی دو پیام روشن به همراه داد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه نخستین پیام این حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه است، تصریح کرد: پیام دیگر این راهپیمایی و حضور پرشکوه مردم مسلمان مقابله با ابرقدرت ها و صهیونیست ها است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاظر نشان کرد: این همایش پر شور و باشکوه ایران نشان دهنده این است که ما هر چه زودتر بنا به پیش بینی امام (ره) شاهد نابودی اسرائیل هستیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم عنوان کرد: پیام دیگر این راهپیمایی برای سران کشورهای عربی است که در برابر جنایات اسرائیلی‌ها که شاهد آن هستند اما واکنشی نشان نمی دهند این حضور پیام روشنی دارد که غیرت اسلامی و عربی شما کجاست؟ چرا با سکوت خود از آن ها حمایت می‌کنید.

وی گفت: این حضور باشکوه در بیان انزجار از جنایات اسرائیلی‌ها در فلسطین و به ویژه غزه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7p8w.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما