قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: به عنوان نماینده دولت متعهد می‌شوم همراه با اداراتی که وظیفه پشتیبانی سلفچگان را دارند از سرمایه گذاران این منطقه حمایت کنیم تا مشکلات حل شود.
دولت از سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان حمایت می‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد صادق ‌ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع تجاری تولیدی، خدماتی و رفاهی حنا در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اظهار کرد: دولت و سرمایه گذارانی که در این بخش سرمایه گذاری کرده اند خیالشان آسوده باشد که آنچه در این منطقه سرمایه گذاری شده همراه با امنیت است و من به عنوان نماینده دولت متعهد می شوم همراه با اداراتی که وظیفه پشتیبانی سلفچگان را دارند از این منطقه حمایت کنیم تا مشکلات حل شود.

استاندار قم با بیان اینکه از سرمایه گذاران انتظار دارم سرمایه گذاری جدید داشته باشند و همه ادارات وظیفه دارند سرمایه گزاران را حمایت کنند، افزود: محتاج و زمانی دو فردی هستند که قابلیت اداره خوب این مجموعه را دارند و امیدواریم تا سال آینده شاهد افتتاح حداقل دو فاز این مجموعه باشیم.

محمود زمانی نیز در این برنامه اظهار کرد: استقرار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در چهاراه ترانزیتی و راه های مواصلاتی، دسترسی به خطوط ریلی، نزدیکی به فرودگاه امام و فرودگاه بین المللی قم و نزدیکی به اتوبان ها سبب شده است که منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به عنوان بندر خشک در کنار سه منطقه ویژه اقتصادی حائز اهمیت باشد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خاطرنشان کرد: سلفچگان بعد از تهران، بندرعباس، بوشهر مقام چهارم را کسب کرده است که می تواند سبب ارزش افزوده و تولید کالا در مناطق شود که می تواند سبب اشتغال ۲۵۰۰ نفر به طور مستقیم و ۶ هزار نفر به طور غیر مستقیم را فراهم کند.

وی تصریح کرد: با توجه به بحران کم آبی قم ضروری است که مشاغلی به وجود آید که ضرورتی به استفاده از آب نداشته باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7v8w.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما