قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی با حضور قایم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) از 24 تا 26 بهمن ماه در قم برپا شد.
نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی در قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، مسوول برگزاری این نمایشگاه با اشاره به بخش های مختلف این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۲۱ غرفه از استان های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، ایلام و قم با پنج حوزه مد و پوشش اسلامی، نرم افزار و رسانه، صنایع فرهنگی ، کتاب و مشاوره برپا شده است.

مصطفی مولایی، هدف از برپایی نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی اسلامی را ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در قالب نرم افزار و محصولات فرهنگی برشمرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه موسسات پژوهشی و فرهنگی و نهادهای دولتی از جمله بنیاد ملی بازی های رایانه ای، اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه ، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، دانشگده فنی و حرفه ای دختران قم، مرکز رشد علوم انسانی و شرکت های نرم افزاری حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانن برای بازدید از این نمایشگاه در دو نوبت عصر از ساعت ۸الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به موسسه آموزشی و پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) واقع در بلوار جمهوری مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: در اولین نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآورانه سبک زندگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، دستاوردهای ۱۵ ساله موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و عرضه نرم افزارهای مختلف درباره سبک زندگی عرضه شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdce7v8z.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما