شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 32280
در ۸ وزن

کونگ‌فوکاران قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

قم نيوز : قم نگار: نایب رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از اعزام کونگ‌فوکاران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.
کونگ‌فوکاران قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند
به گزارش قم نگار، مرتضی ابریان امروز، اظهار کرد: مسابقات کونگ‌فو و هنرهای رزمی جوانان قهرمانی کشور در حالی از امروز برگزار می‌شود که جوانان کونگ‌فوکار قم در تلاش برای کسب آمادگی مطلوب و حضور پرقدرت در این دوره از پیکارها تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده‌اند.

وی افزود: مسابقات کونگ‌فو و هنرهای رزمی جوانان کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون این رشته به میزبانی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان سمنان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این پیکارها علاوه بر تلاش برای کسب مدال‌های طلا،‌ نقره و برنز به منظور کسب سهمیه تیم ملی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

نایب رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: این دوره از مسابقات کونگ‌فو و هنرهای رزمی جوانان قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی دارد از امروز به مدت سه روز به روش نیمه آزاد در سمنان برگزار می‌شود و پسران کونگ‌فوکار قم نیز با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌روند.

ابریان عنوان کرد: هر شرکت‌کننده با پوشیدن کلاه ایمنی قرمز یا مشکی رنگ متمایز می‌شود و از حضور ورزشکاران بدون پوشش‌های مدنظر برابر آیین‌نامه فدراسیون جلوگیری به عمل خواهد آمد و جوانان ۱۶ تا ۱۸ سال مجوز رقابت در این دوره را دارند.

وی ابراز کرد: شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها در تلاش برای کسب عناوین برتر باید در اوزان منهای ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۵۹، ۶۳، ۶۸، ۷۳، ۷۸، ۸۴، به اضافه ۸۴ و ۹۰ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت بپردازند تا برترین‌ها به اردوی تیم ملی کونگ‌فو جوانان ایران راه‌ یابند.

نایب رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: در شرایطی که هر تیم مجاز به معرفی تنها یک نفر شرکت‌کننده در هر وزن است، تیم کونگ‌فو و هنرهای رزمی جوانان استان قم روز چهارشنبه هفته جاری راهی سمنان می‌شود تا برای به دست آوردن سکوهای برتر و سهمیه حضور در تیم ملی با حریفان خود به رقابت بپردازد.

وی در ادامه به ترکیب تیم اعزامی هیئت قم اشاره کرد و افزود: این تیم با ترکیب کونگ‌فوکارانی در اوزان منهای ۵۸، ۶۳،‌ ۶۸، ۷۳، ۷۸، ۸۳، ۱۰۳ و به اضافه ۱۰۳ کیلوگرم به مربیگری استاد افشاری‌مهر و سرپرستی جواد فرد با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

ابریان در پایان اظهار کرد: بدین‌ترتیب محمدجواد اسم‌خانی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، هادی شکاری در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، امیرحسین موسوی‌پور در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، حسن قره‌گوزلو در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، سجاد قربانی در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم، مهدی شکاری در وزن منهای ۸۳ کیلوگرم، امید کتابی در وزن منهای ۱۰۳ کیلوگرم و محمد امیدی در وزن به اضافه ۱۰۳ به میدان می‌روند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7w8x.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما