شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 30390
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

سازمان اتوبوس‌رانی قم به‌طور کامل به بخش خصوصی واگذار شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم از خصوصی‌سازی صد در صدی ناوگان اتوبوسرانی استان خبر داد.
سازمان اتوبوس‌رانی قم به‌طور کامل به بخش خصوصی واگذار شد
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک برگزاری مراسم نیمه شعبان و ارتحال امام (ره) با اشاره به اینکه از دو خط، سرویس دهی به مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود، اظهار داشت: خط یک از مبداء میدان مطهری به مسجد مقدس جمکران به وسیله ۱۸۲ اتوبوس و خط دو از مبداء شبستان به مسجد مقدس جمکران با ۱۵۰ اتوبوس سرویس دهی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه مقصد این اتوبوس‌ها درب دو جمکران است، افزود: در صورت شلوغی و ترافیک سنگین این اتوبوس‌ها در میدان آل یاسین توقف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در پارکسوار انسجام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و در پارکسوار خضر نبی ۱۳۰ اتوبوس به صورت رفت و برگشت فعالیت می‌کنند گفت: برنامهٔ احیا مسجد امام حسن عسگری نیز با ۲۵ دستگاه اتوبوس سرویس دهی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تصریح کرد: ۷۵ دستگاه اتوبوس و ۵۰ مینی بوس برای اعزام مردم قم به حرم امام (ره) ‌در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت تراکم روز جمعه در میدان ۷۲ تن امکان انتقال مسافران برون شهری هم تمهیداتی اندیشیده شده است، عنوان کرد: در این ایام تعدادی تعمیرگاه سیار در سطح شهر فعالیت می‌کند، اکیپ تعمیرگاه سیاری نیز به مرقد امام (ره) اعزام می‌شود که بتواند نسبت به رفع نواقص اقدام کند.

امراللهی با اشاره به اینکه اقدامات تامین سوخت، صبحانه و ناهار کارکنان اندیشیده شده است افزود: دو هزار بسته فرهنگی نسر در بین کارکنان پخش می‌شود.

رئیس سازمان اتوبوسرانی قم همچنین از خصوصی سازی صد درصدی سازمان اتوبوسرانی قم خبر داد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7x8x.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما