شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 30110
آیت الله مدرسی

غربی ها اعراب را به جان هم انداخته اند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله مدرسی توافق صورت گرفته میان قطر و فرانسه برای خرید ۲۴ هواپیمای جنگی "رافال" را استمرار جنگ صلیبی غرب برای انداختن عرب ها به جان هم و کشتار آنها دانست. ایشان از نظام و ارتش قطر خواست لااقل از یکی از هواپیماهای رافال برای حمله به اسرائیل و دفاع از غزه استفاده کنند.
غربی ها اعراب را به جان هم انداخته اند
به گزارش قم نیوز، آیت الله مدرسی در سخنان هفتگی خود در کربلا در حضور جمعی از زائران و اهالی کربلا از نیروهای امنیتی و بسیج مردمی خواست به پاکسازی شهرهای عراق از داعش ادامه دهند و بر ضرورت مسلح سازی نیروهای بسیج و امنیتی و فراهم نمودن تمام امکانات لازم برای آنها تاکید کرد.

ایشان به نیروهای بسیج مردمی توصیه کرد که شما باید به سلاح ایمان و عقیده راسخ مسلح باشید تا داعش را برای همیشه از بین ببرید.

آیت الله مدرسی در زمینه مسائل کشورهای عربی منطقه نیز توافق صورت گرفته میان قطر و فرانسه برای خرید ۲۴ هواپیمای جنگی "رافال" را با هدف حمایت مستمر غرب از حمله صلیبی برای انداختن اعراب به جان هم و کشتار آنها دانست.

ایشان از نظام و ارتش قطر خواست لااقل از یکی از هواپیماهای رافال برای حمله به اسرائیل و دفاع از غزه استفاده کنند.

این عالم شیعی افزود: تجاوز عربستان به یمن در حالی است که جزائر متعددی از عربستان توسط اسرائیل اشغال شده و عربستان هیچ اقدامی برای آزادسازی این جزایر انجام نمی دهد، اما همچنان به کشتار و بمباران مسلمانان یمن پافشاری می کند.

ایشان در ادامه مخالفت شدید خود را با جنایت های نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان و قتل عام مردم یمن توسط آنها اعلام کرد و از جهان خواست اقدامی جدی برای توقف کشتار مردم یمن انجام دهند و در برابر این جنایت ها سکوت نکنند.

آیت الله مدرسی افزود: سکوت جهان غرب و اسلام در برابر جنایت های آل سعود به این خاطر است که آنها نگران منافع نفتی مشترک خود با کشورهای خلیج فارس هستند و گویی جهان وجدان انسانی خود را از دست داده و به نقطه ای رسیده که شایسته عذاب عمومی از جانب خداوند است.

ایشان افزود: رسانه های عربی مشغول دروغ پراکنی بیشرمانه در مورد یمن هستند و تلاش می کنند ملت ها را گمراه کنند و افکار عمومی را از این جنایت ها منحرف سازند و این رسانه های عربی هستند که به دروغ مشروعیت عبدربه منصور هادی را ترویج می کنند.

آیت الله مدرسی افزود: جهان از قرن ۱۹ تا کنون ارزش های انسانی و حقیقت را فدای قدرت و امکانات ساخته و در این راه هیچ مانع دینی و اخلاقی بر سر راه خود ندیده است و برخی حاکمان منطقه نیز فریفته قدرت موقت و گذرا و امکانات و ثروت نفتی خود شده اند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7z8x.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما