يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 15180
با حضور در منزل محمدنژاد صورت گرفت:

تقدیر اداره کل ورزش قم از قهرمان بسکتبال با ویلچر آسیا

قم نيوز : قم نیوز: قهرمان و بازیکن قمی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در مسابقات جوانان آسیا - اقیانوسیه توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تجلیل شد.
تقدیر اداره کل ورزش قم از قهرمان بسکتبال با ویلچر آسیا
 به گزارش قم نیوز، این قهرمان محمد محمدنژاد است که به پاس قهرمانی وی همراه با تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در مسابقات جوانان آسیا - اقیانوسیه، عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با وی دیدار و از تلاش‌های وی قدردانی کرد.
 
به همین منظور جهان‌بینی و هیئت همراه متشکل از محمد پیروزمنش رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم و همچنین علی خوش‌رفتار و یحیی ابطحی مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در منزل محمد محمدنژاد حضور یافته و از این قهرمان ارزنده و تلاش‌های وی تقدیر کردند.
 
محمد محمدنژاد همراه با تیم ملی جوانان کشورمان در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و اقیانوسیه به مقام قهرمانی رسید و با تیم ملی راهی پیکارهای جوانان جهان شد تا این مهم مایه افتخار و عزت ورزش جانبازان و معلولین قم شود.
 
در حالی که محمد محمدنژاد بازیکن تیم ایثار قم عضو تیم ملی جوانان کشورمان در این رقابت‌ها بود، بازی‌های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی با شرکت پنج تیم قدرتمند ایران، استرالیا، تایلند، مالزی و ژاپن در تایلند برگزار شد.
 
در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و اقیانوسیه تیم‌های ایران، استرالیا، مالزی، ژاپن و تایلند حضور داشتند که برای حضور در رقابت‌های جهانی ترکیه با هم رقابت کردند و این مسابقات در شهر بانکوک به انجام رسید.
 
در حالی که محمد محمد ن‍ژاد بازیکن تیم ایثار قم عضو تیم ملی جوانان کشورمان در این رقابت‌ها بود، بازی‌های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی با شرکت پنج تیم قدرتمند ایران، استرالیا، تایلند، مالزی و ژاپن در تایلند برگزار شد و تیم کشورمان با کسب برتری مقابل تمامی رقبا به مقام نخست و عنوان قهرمانی قاره کهن دست یافت.
 
فروغ بسکتبالیست معلول قمی در مسابقات جوانان آسیا و اقیانوسیه موجب شد تا مسئولان برگزاری این رقابت‌ها محمد محمدن‍ژاد را به عنوان یکی از پنج ستاره این رقابت‌ها انتخاب کرده و نام وی را در ترکیب تیم منتخب این رقابت‌ها قرار دهند.
 
محمد محمدنژاد عضو تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قرار است بعد از ماه مبارک رمضان یعنی در مرداد ماه سال جاری همراه با تیم ملی جوانان کشورمان در مسابقات بسکتبال با ویلچر جوانان جهان نیز شرکت کند، در حالی که این رقابت‌ها با شرکت 12 تیم برتر دنیا به میزبانی ترکیه به انجام خواهد رسید.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdce7z8z.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما