دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 35034
مدیر تیم هندبال هدف پویان جوان قم:

تیم هدف پویان نماینده هندبال قم در مسابقات نوجوانان دختر کشور شد

قم نيوز : قم نگار: مدیر تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: این تیم نماینده هندبال قم در مسابقات نوجوانان دختر کشور شد.
تیم هدف پویان نماینده هندبال قم در مسابقات نوجوانان دختر کشور شد
به گزارش قم نگار، مهدی میرزاحسینی اظهار داشت: رقابت‌های هندبال نوجوانان دختر کشور بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود و تیم هندبال هدف پویان جوان به نمایندگی از استان قم در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

وی افزود: هدف پویان که طی سال‌های گذشته روی هندبال بانوان سرمایه گذاری خوبی انجام داده است علاوه بر حضور در لیگ بر‌تر بزرگسالان به دنبال حضور جدی در مسابقات رده‌های سنی پایه است.

مدیر تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: در مسابقات نوجوانان کشور چند بازیکن از جمله نوریه عباسی بازیکن ملی پوش تیم اصلی هدف پویان نیز در ترکیب این تیم به میدان می‌روند و نماینده قم از بخت زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

میرزاحسینی بیان داشت: چالش فعلی باشگاه هدف پویان برای حضور در لیگ نوجوانان کشور مشکلات مالی است و هنوز موفق به جذب حامی مالی برای حضور در این مسابقات نشده‌ایم و امیدواریم از سوی مسئولان و نیز علاقمندان به توسعه ورزش قم مورد حمایت قرار بگیریم.

وی عنوان کرد: تیم لیگ برتری هدف پویان نیز امسال برای نخستین بار وارد لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور شد و طی هفته‌های آینده با انجام ۲ مسابقه دیگر برابر تیم‌های نفت و گاز گچساران و شهید چمران فارس به کار خود در این فصل پایان می‌دهد.

مدیر تیم هندبال هدف پویان جوان قم تصریح کرد: هدف پویان امسال با همیاری مسئولان استانی توانست در مسابقات لیگ بر‌تر حضور پیدا کند و امیدواریم برای فصل آینده بتوانیم از حمایت مالی مجموعه‌های سرمایه گذار ورزش در قم استتفاده کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcee78x.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما