سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 39094
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تامين ۶۳۰۰ محل پارك خودرو براي ۱۴و ۱۵ خرداد در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از تامين ۶ هزار و ۳۰۰ محل پارك خودرو براي ۱۴و ۱۵ خرداد خبر داد.
تامين ۶۳۰۰ محل پارك خودرو براي ۱۴و ۱۵ خرداد در قم
قم نیوز،  حسين شعبان‌زاده با اشاره به تمهيدات پيش بيني شده جهت ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار كرد: جلسه‌اي هفته گذشته پيرامون اين موضوع برگزار شد، بيشتر بحث پاركسوار شمالي مطرح شد، در زمينه اتوبوس‌هايي كه به اين پاركسوار مي‌آيند، تمهيداتي از سوي منطقه سه فراهم شده است.

وي خاطرنشان كرد: خط‌كشي‌هاي پاركسوارها شروع شده و ۶ هزار و ۳۰۰ ظرفيت محل پارك خودرو در پاركينگ شرقي، زائر و پاركينگ‌هاي سطح شهر مانند معلم، چهارمردان، انقلاب و الزهرا در نظر گرفته شده است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه برنامه‌ريزي و شيفت‌بندي نيروها انجام شده است، گفت: با پليس راهور هماهنگي لازم انجام شده تا بهتر از سال گذشته بتوانيم در ۱۴ و ۱۵ خرداد به ارائه خدمت بپردازيم و سرويس‌دهي به زائران را داشته باشيم.

 وي خاطرنشان كرد: بيشتر بحث تردد در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد بين جمكران و حرم حضرت معصومه(س) است، مانند سال‌هاي گذشته در مكان مورد نياز محدوديت‌هاي ترافيكي اعمال مي‌شود.

شعبان‌زاده با اشاره به ترافيك هسته مركزي گفت: از شهروندان در خواست داريم، از خودروهاي تك سرنشين استفاده نكنند، اين امر سبب افزايش ترافيك و زمان سفر مردم مي‌شود، در نتيجه گره‌هاي ترافيكي در نقاط كور ايجاد خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: طرح‌هاي عمراني در حال اجرا مزيد بر علت مي‌شود كه مشكلات ترافيكي ايجاد شود، مسيرهاي جايگزين نيز محدود است، بنابراين مردم بايد دلسوزانه‌تر به اين موضوع نگاه كنند تا از بروز ترافيك جلوگيري كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcee78x.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما