پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 46474
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله ممدوحی:

ایران اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین در جهان است

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از انتفاضه مردم مظلوم این کشور بسیار جدی و پرچمدار این مساله است.
ایران اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین در جهان است
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران و با سخنرانی مقام معظم رهبری و مقامات عالی‌رتبه اظهار کرد: کشورهای اسلامی به هیچ وجه نباید فلسطین را تنها گذاشته و مراقب توطئه دشمن باشند که می‌خواهد آرمان و مساله قدس به عنوان مساله اول جهان اسلام مطرح نباشد.

وی با اشاره به آسیب‌های غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا گفت: جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری سال‌هاست بر تعیین حق سرنوشت مردم فلسطین توسط خودشان با راه حل دموکراتیک تأکید کرده‌اند اما متأسفانه کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند به این مساله بی‌توجه هستند و به طور مستقیم و غیر مستقیم از اسرائیل غاصب حمایت می‌کنند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: ما به طور جدی معتقد هستیم که اگر راه حل دموکراتیک برای حل مسئله فلسطین دنبال نشود، تنها راه باقیمانده مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و خواست غربی‌ها و آمریکایی‌هاست.

وی همچنین با اشاره به ضرورت برگزاری چنین کنفرانس‌هایی اضافه کرد: این گونه نشست‌ها، همایش‌ها و اعلام مواضع قطعاً در راستای حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین قهرمان است و دشمن نیز به شدت از این اعلام همبستگی‌ها در جهان اسلام می‌هراسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceee8e.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما