چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 50424
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد:

برگزاری دومین همایش پیشگیری از اعتیاد در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از برگزاری دومین همایش پیشگیری از اعتیاد در بوستان فدک خبر داد.
برگزاری دومین همایش پیشگیری از اعتیاد در قم
برگزاری دومین همایش پیشگیری از اعتیاد در قم
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی با اشاره به اهمیت رفع اعتیاد در بین جوانان گفت: تمامی جوامع بشری از خانواده تشکیل می‌شوند و در دین مبین اسلام و آموزه‌های آن خانواده از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

وی با اشاره به وضعیت سوء مصرف مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن، افزود: هدف‌گیری استکبار جهانی در ترویج مواد مخدر و محرک به سوی خانواده است تا با فروپاشی آن صدمات فراوانی بر جامعه وارد شود؛ لذا با توجه به اینکه خانواده زیربنای توسعه و سعادت جامعه است، می‌بایست به خوبی از آن در برابر آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد صیانت کرد.

رفیعی خاطر نشان کرد: وضعیت حاشیه شهر قم و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی آن در محله‌های آسیب‌ خیز ، بزرگترین تهدید و بستر گرایش به آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است.

وی با ضروری برشمردن اقدامات پیشگیرانه و تقدم آن بر هر اقدام دیگر، خاطر نشان کرد: فعالیت شهرداری قم و ارائه برنامه‌های آموزشی توسط سازمان‌های مردم‌نهاد، شهرها، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام (ره) در قالب طرح‌های حساس‌سازی خانواده های حاشیه شهر و کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی برای والدین و جوانان از جمله برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در خانواده به شمار می‌روند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم  اظهار داشت: برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، برگزاری کلاس آموزشی و مسابقه نقاشی برای کودکان و خردسالان، غرفه مشاوره پیشگیری از اعتیاد از دیگر بخش‌های این همایش بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceee8n.jh87wi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما