چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 37474
منبع : پایگاه خبری پلیس
در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور مطرح شد

آیت الله سبحانی: مردم با مشاهده خدمات نیروی انتظامی، اعتماد بیشتری به آن پیدا می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سبحانی گفت: اينکه مردم ببينند اين نيرو در خدمت مردم است اعتمادشان بيشتر مي شود.
آیت الله سبحانی: مردم با مشاهده خدمات نیروی انتظامی، اعتماد بیشتری به آن پیدا می‌کنند
به گزارش قم نیوز،  آيت الله جعفر سبحاني صبح امروز در ديدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور که در موسسه امام صادق(ع) و با حضور فرمانده انتظامی قم برگزار شد، اظهارداشت: امنيت يکي از نعمت هاي بزرگ خدا است و در صورت وجود امنيت، بشر مي تواند از نعمتها به نحو احسن بهره برداري کند .

وي افزود: خداوند در قرآن مي فرمايد امنيت براي کساني است که مومن بوده و گناه و قانون شکني نداشته باشد همان طوري که حضرت امام خميني (ره)‌ فرمودند "کار نيروي انتظامي عبادت است"؛ ما نيز از زحمات فرمانده و کارکنان ناجا قدرداني مي کنيم، اينکه مردم ببينند اين نيرو در خدمت مردم است اعتمادشان بيشتر مي شود.

استاد حوزه علميه قم بر مديريت زمان سفر ازسوي شهروندان تاکيد کرد و ادامه داد: سفر چند ميليون مسافر در يک روز، علاوه بر بار ترافيکي، قطعاً حوادثي را به همراه دارد لذا به منظور کاهش سوانح، مردم بايد از سفر در يک بازه زماني خاص خودداري کرده و زمان مسافرت خود را به روزهاي آتي موکول کنند. 

فرمانده نیروی انتظامی: حضور پلیس سبب بازدارندگی از تخلف در انتخابات 7 اسفند شد
سردار اشتري در ابتداي اين ديدار، اظهارداشت: از سال گذشته تاکنون پليس با همکاري مردم اقدامات خوبي انجام داده به گونه اي که در مراسم اربعين، ناجا افتخار داشت به ميليون ها زائر اربعين حسيني خدمت رساني کند و خدمتگذار زائران باشد و اين مراسم با نظم خوبي انجام شد.

وي ادامه داد: در 22 بهمن نيز ناجا به عنوان مسئول امنيت کشور با همت همکاران خود به خوبي عمل کرد؛ مهمترين رخداد سال گذشته انتخابات اسفند ماه بود که به لطف الهي از جهات امنيتي هيچ مشکلي را در کشور نداشتيم و اين برگ زريني بر افتخارات پليس بود.

سردار اشتري به امنيت مراسم چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: آگاه سازي و اطلاع رساني در اين زمينه از طريق صداوسيما خيلي مفيد بود و از سوي ديگر حضور پليس نيز بازدارندگي داشت و ما شاهد کمترين تخلفات بوديم.

فرمانده ناجا با اشاره به طرح نوروزي که از 25 اسفندماه تا 15 فروردين ادامه دارد، گفت: نيروي انتظامي با تشکيل قرارگاه نوروزي در سراسر کشور به موضوعات انتظامي، ترافيکي و امنيتي اهتمام داشته و همه همکاران در آماده باش هستند.

سردار اشتري با اشاره به حجم سفرهاي نوروزي و ترافيک سنگين در جاده ها، اضافه کرد: تاکنون شاهد کاهش هفت درصدي تلفات بوده ايم، در حوزه هاي پيشگيري از جرايم در ايام نوروز نيز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگيري داشته ايم.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdceee8x.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما