پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 25774

مهاجم برزیلی صبای قم به دیدار با ذوب آهن اصفهان نمی رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم گفت:مهاجم تازه جذب شده برزیلی صبای قم بدلیل صادر نشدن ˈآی تی سیˈ به دیدار با ذوب آهن اصفهان نمی رسد.
مهاجم برزیلی صبای قم به دیدار با ذوب آهن اصفهان نمی رسد
به گزارش قم نیو، ˈرضا جعفریˈ افزود: ˈمارکو اور لیو آیوبلˈ بازیکن برزیلی صبا که اوائل هفته جاری به این تیم ملحق شده است بدلیل صادر نشدن ˈآی تی سیˈ او از سوی فدراسیون فوتبال برزیل نمی تواند در بازی امروز حاضر شود.

وی ادامه داد: ˈآی تی سیˈ مجوز بازی است که باید از سوی فدراسیون فوتبالی که پیش از این یک بازیکن خارجی در آن بازی می کرده است صادر شود، از این رو مسوولان باشگاه صبای قم پیگیر این مجوز بوده اند که تا این لحظه صادر نشده است.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: این بازیکن عضو پیشین تیم های مطرح ویتوریا گیمارش و ماریتیمو پرتغال و متولد سال ۹۸۶ میلادی است که در آخرین روز نقل و انتقال بازیکنان خارجی رسما با صبای قم قرارداد بست.

وی افزود: این مهاجم با ۱۷۷ سانتیمتر قد، بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ در تیم ویتوریا گیمارش پرتغال حضور داشته و سپس با قراردادی دو ساله در تیم فوتبال ماریتیمو در لیگ بر تر فوتبال پرتغال به میدان رفته است.

جعفری ادامه داد: مارکو اورلیو آیوبل بعد از پایان قرارداد خود با ماریتیمو در دو سال گذشته در تیم های فوتبال برزیلی به نام های ویتوریا، ویلانووا، پارانا کلوب و میراسول بازی کرده است.

دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان از چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceef8w.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما