يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 26764

بازی برابر تراکتورسازی در تبریز برای هیچ تیمی آسان نیست

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که ترکیب صبا را تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل می دهند، گفت: بازی در تبریز برای هیچ تیمی آسان نیست زیرا تراکتورسازی همیشه در خانه‌اش تیمی خطرناک است.
بازی برابر تراکتورسازی در تبریز برای هیچ تیمی آسان نیست
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی درباره بازی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: تیم تراکتورسازی دو حسن بزرگ دارد که یکی بهره‌مندی از بازیکنانی با کیفیت و جوان است که برای هر تیمی مثمر ثمر هستند و دیگری حضور یک مربی جوان و باانگیزه روی نیمکت این تیم است و بازی با چنین تیمی همواره سخت است.

وی گفت: بازی در تبریز برای هیچ تیمی آسان نیست زیرا تراکتورسازی همیشه در خانه‌اش تیمی خطرناک است و زمانی که تماشاگران پرشور این تیم از تیمشان حمایت می‌کنند کار برای تیم‌های میهمان گره می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: صبا تیمی است که در ۴ بازی گذشته نمایشی منطقی داشته است و در تلاش هستیم با همین نمایش منطقی و دور از بازی احساسی، بازی را کنترل کنیم و بتوانیم با کسب یک نتیجه قابل قبول میدان را ترک کنیم.

مرفاوی بیان کرد: موفقیت در بازی‌های گذشته سبب شده صبا از نظر روانی و انگیزشی در شرایط بسیار خوبی باشد و این انگیزه و شرایط روانی خوب، برگ برنده این روزهای ما در مقابل تیم‌های پرهزینه و سرسخت لیگ است.

وی عنوان کرد: در ترکیب تیم فوتبال صبا، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در میدان حاضر می‌شوند و این ترکیب می‌تواند هم از نظر کیفی و فنی و هم از نظر روحی و روانی نیاز تیم را در لحظات سرنوشت ساز بازی پاسخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: همیشه در برابر تراکتورسازی حریف سختی بوده‌ایم و مطمئنا در بازی هفته پنجم لیگ بر‌تر همین اوضاع به همین منوال است و هدفمان کسب امتیاز از این مسابقه است و فکر می‌کنم در صورتی که بتوانیم تمرکزمان را در جریان بازی حفظ کنیم حتی نیم نگاهی به کسب پیروزی برابر تراکتورسازی داریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceef8w.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما