?>?> نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا آغاز به کار کرد | قم نیوز
پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 23794

نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا با حضور آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آستان مقدس شاه عبد العظیم حسنی و دیگر مراکز دینی و مذهبی کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.
نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (ع)، نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا با حضور آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آستان مقدس شاه عبد العظیم حسنی و دیگر مراکز دینی و مذهبی کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.

وی با تقدیر از حضور فعال آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این نمایشگاه کتاب اظهار کرد: حضور آستان‌های مقدس ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا، از گام‌های ارزشمند در راستای اتحاد و همبستگی پایگاه‌های ناب شیعی در جهان است.

تولیت حرم امام حسین(ع) خواستار تقویت ارتباط عتبه امام حسین علیه السلام و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) شد و عنوان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا، فرصتی را فراهم کرده تا عتبات مقدس معصومین علیهم السلام و مراکز شیعی فرصتی برای ایجاد و تقویت ارتباط با یکدیگر داشته باشند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه کتاب تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت همگرایی مراکز دینی و شیعی را فراهم آورده است و موجب هم‌افزایی و اتحاد هرچه بیشتر آنها می‌شود.

وی افزود: امروز وهابیت تلاش همه جانبه‌ای در راستای ضربه زدن به تشیع و پیروان مکتب اهل بیت(ع) به کار بسته است، در چنین شرایطی اتحاد، بالاترین و مؤثرترین اقدام در برابر این هجمه‌ها است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceef8w.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
ضلع شرقی حرم را لطفا پی گیری کنید استاندار عزیز