سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 42504
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان 49 و 60 کیلوگرم

بوکسورهای قم از قهرمانی کشور 2 نشان برنز گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت بوکس استان قم گفت: نتیجه حضور موفق بوکسورهای مستعد و آینده‌دار قم در پیکارهای قهرمانی نونهالان کشور کسب 2 مدال با ارزش برنز بود.
بوکسورهای قم از قهرمانی کشور 2 نشان برنز گرفتند
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌‌زاده امروز  اظهار کرد: رقابت‌‌های بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان کشور طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بوکس به میزبانی هیأت همدان به انجام رسید و در آن استعدادها و نخبه‌های این رشته از استان‌های مختلف حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها مجموعاً بوکسورهایی از 21 استان کشور حضور یافته بودند و در پایان نفرات برتر در اوزان گوناگون مشخص و معرفی شدند که در دو وزن شاهد حضور بوکسورهای مستعد و آینده‌دار قم روی سکوهای برتر این مسابقات بودیم.

رئیس هیأت بوکس استان قم بیان کرد: در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان کشور هر استان مجاز به اعزام سه بوکسور بود و همدان به عنوان میزبان با 6 سهمیه به رقابت پرداخت و تلاش مربیان استعدادیاب و سازنده بوکس قم به بار نشست و دو مدال برنز با ارزش کسب کردیم.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها بر روی یک رینگ و با قضاوت 10 داور بوکس کشورمان برگزار شد و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر اوزان 33، 37، 38، 39، 44، 47، 49، 51، 52، 54، 57، 60، 62، 66، 73 و 76 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عباس‌زاده بیان کرد: دو مقام سومی و مدال برنز حاصل تلاش نونهالان بوکسور قم از مسابقات قهرمانی کشور بود در حالی که این موفقیت‌ها را امیرحسین احمدی و علیرضا متین‌پور در اوزان 49 و 60 کیلوگرم با ارائه مبارزاتی بسیار خوب و جذاب در مصاف با حریفان خود به دست آوردند.

وی عنوان کرد: در وزن 49 کیلوگرم این دوره از مسابقات که امیرحسین احمدی از تیم اعزامی نونهالان هیأت بوکس استان قم به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، محسن خلیلی از تیم بوکس چهار محال و بختیاری با کسب برتری مقابل حریفان خود رتبه نخست را کسب کرد.

رئیس هیأت بوکس استان قم افزود: در وزن 60 کیلوگرم نیز که رتبه سوم و نشان برنز رهاورد مبارزات جانانه علیرضا متین‌پور برای تیم نونهالان قم بود، آریان ساعدپناه از تیم نونهالان هیأت بوکس کردستان با غلبه بر دیگر حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

وی با بیان اینکه در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر مدال و لوح قهرمانی همراه با سفال منقش به این مسابقات و کتاب اهداء شد، بیان کرد: استقبال بسیار چشمگیری از این دوره از مسابقات صورت گرفته بود و مربیان سابق تیم‌های ملی بوکس کشورمان نیز نظاره گر مبارزات بودند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: تیم‌های هیأت بوکس استان‌های همدان، لرستان، کردستان، خوزستان و تهران بیشترین سهمیه مدال‌ها را به خود اختصاص دادند و حسین‌علی نهرودی مدیر تیم‌های ملی در کنار سعید نوروزی مربی تیم ملی بوکس نوجوانان نیز بر عملکرد بوکسورها نظارت داشتند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در همدان برترین‌های بخش تیمی نداشت و فقط نفرات برتر معرفی شدند، تصریح کرد: با تصمیم سعید نوروزی مربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان که نظاره‌گر عملکرد بوکسورهای حاضر در این دوره از رقابت‌ها بود، نفرات برتر انتخاب و به اردوهای استعدادیابی دعوت خواهند شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سه نماینده بوکس استان قم به واسطه حضور موفق در مسابقات پشتوانه‌سازی تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان ایران انتخاب شدند در حالی که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بوکس این رقابت‌ها از بیست و پنجم مهر ماه در مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceen8e.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما