يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 28564
حجت الاسلام رادنیک:

فعالیت پژوهشی در زمینه تبلیغ مبتنی بر نیاز سنجی باشد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر شورای راهبردی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه هر فعالیت پژوهشی در زمینه تبلیغ مبتنی بر نیاز سنجی باشد و این نیاز‌شناسی عام نیست، گفت: باید علوم فنون و هنرهای تبلیغی را نیز آموزش دهیم.
فعالیت پژوهشی در زمینه تبلیغ مبتنی بر نیاز سنجی باشد
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام مهدی رادنیک ظهر یکشنبه در جلسه معارفه مدیران گروه‌های پژوهشی که در پژوهشکده باقر العلوم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه پژوهشکده باقرالعلوم(ع) وابسته به سازمان تبلیغات است و این سازمان هم رسالتش تبلیغی است، گفت: تبلیغ نیاز به پشتوانه علمی و هویت پژوهشی دارد که مورد غفلت هم قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در شورای راهبردی رسالت و اهداف و ماموریت‌های پژوهشکده باقر العلوم(ع) را تبیین کردیم و سپس چشم اندازها و استراتژی‌هایی تعریف شد، که استراتژی مهم پژوهشکده باقر العلوم(ع) انسجام بخشی خود پژوهشکده بویژه شکل گیری اهداف پژوهشکده با رویکرد تبلیغی است.
 
مدیر شورای راهبردی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه رسالت پژوهشکده ارتقای کارآمدی سازمان تبلیغات در راستای تبلیغ دین اسلام است، اضافه کرد: بر اساس رسالت، اهداف و ماموریت‌های پژوهشکده سه حوزه ماموریتی برای این مرکز بر اساس وضعیت موجود، آرمان‌ها و رسیدن به نقطه مطلوب تعریف شد.
 
حوزه فعالیت پژوهشگاه تولید محتواهای تبلیغی است
 
حجت الاسلام رادنیک گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تحت تدبیرهای مقام معظم رهبری است بنابراین پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) که در راستای اهداف سازمان تبلیغات قدم برمی‌دارد، باید به این مهم توجه داشته باشد که نگاه رهبری در حوزه تبلیغ بر چه اساس و مبنایی است.
 
وی ادامه داد: هر فعالیت پژوهشی در زمینه تبلیغ مبتنی بر نیاز سنجی باشد و این نیاز شناسی عام نیست، باید علوم فنون و هنرهای تبلیغی را نیز آموزش دهیم.
 
مدیر شورای راهبردی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) ابراز کرد: یکی دیگر از مباحث در زمینه تبلیغ چگونگی تولید محتوا است، حوزه فعالیت پژوهشگاه هم تولید محتواهای تبلیغی است، حوزه دیگر حوزه پشتیبانی کننده این دو محور است که نیازهای تبلیغی چه چیزهایی است.
 
حجت الاسلام رادنیک با اشاره به ضرورت‌هایی که توان پژوهشکده باقر العلوم(ع) می‌طلبید و جامعه علمی پژوهشی به آن نیاز داشت، گفت: برای اینکه در ادامه فعالیت پژوهشکده دچار انحراف نشود سعی کردیم محورهای ذکر شده را وارد ساختار پژوهشکده باقر العلوم(ع) کنیم و هر حوزه‌ای کار خودش را به نحو مطلوب انجام دهد.
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdceen8w.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما