چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 47914
منبع : جیمیل
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد:

نجات جان 28 نفر در سیل قم توسط امدادگران هلال احمر

قم نيوز : قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در سیل اخیر قم تیم‌های امدادی این جمعیت آماده بودند و توانستند جان 28 نفر را به صورت قطعی از مرگ نجات دهند.
نجات جان 28 نفر در سیل قم توسط امدادگران هلال احمر
به گزارش قم نیوز؛ محمدرضا بهرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به فعالیت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: این داوطلبان بدون ادعا به مردم خدمت رسانی می‌کنند، در سال 95 روزی یک حادثه را در استان قم داشتیم و بیش از یک میلیون بار تماس با شماره 112 جمعیت هلال احمر در استان قم گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 15 هزار و 915 نفر مصدوم در سال 95 در حوادث به جمعیت هلال احمر استان قم اعلام شد گفت: در سیل اخیر قم تیم‌های امدادی آماده بودند و در بخش‌های استان مستقر شدند و توانستند که جان 28 نفر را به صورت قطعی از مرگ نجات دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در نیمه شعبان بحث امداد، نجات و درمان در رینگ مرکزی مسجد مقدس جمکران بر عهده جمعیت هلال احمر است و 150 پزشک، پرستار و امدادگر در این رینگ مستقر می‌شوند. با این پوشش امدادی امیدواریم که حداقل خسارت انسانی را در ایام نیمه شعبان در اطراف مسجد مقدس جمکران داشته باشیم.

بهرامی با اشاره به سیل اخیر قم اظهار کرد: در این سیل امدادگران جمعیت هلال احمر استان توانستند که تعدادی از افراد از جمله کودکان را از خطر مرگ نجات دهند. البته پیش از وقوع اداره هواشناسی استان قم در خصوص خطر سیل هشدار داده بود، اما برخی از افراد به این هشدارها توجه نکرده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این جمعیت در ایام نوروز 96 با وجود مشکلاتی که داشت، توانست عملکرد خوبی را از خود در بخش‌های مختلف به نمایش بگذارد

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceeo8e.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما