يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 31984

حکایت بورسیه‌ای که با ۱۵ سال سابقه هیئت علمی بیکار شد

قم نيوز : قم نگار: یکی از دانشجویان بورسیه با اشاره به شرایط فعلی برخی از دانشجویان بورسیه چگونگی بیکاری خود بعد از ۱۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه را بعد از تغییر مسئولان وزارت علوم تشریح کرد.
حکایت بورسیه‌ای که با ۱۵ سال سابقه هیئت علمی بیکار شد
به گزارش قم نگار، یکی از دانشجویان بورسیه با اشاره به وضعیت فعلی برخی از دانشجویان بورسیه اظهار داشت: بنده به مدت ۱۰ سال عضو هیئت علمی رسمی، قطعی دانشگاه آزاد بودم و بعد از اخذ بورس دکتری مجبور به استعفا شدم.

وی افزود: در این زمان با حکم جایابی سال ۱۳۹۰ عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه‌ها شدم و در آذر ماه ۱۳۹۳ با معدل ۱۸/۱۷ فارغ التحصیل شدم، که اعلام کردند به دلیل کبر سن، بورس من لغو شده است و این در شرایطی بود که در زمان اخذ بورس ٣٩ سال داشتم.

این دانشجوی بورسیه تصریح کرد: در این زمان دانشگاه محل خدمت علی‌رغم حکم جایابی وزارت علوم و تاییدیه صورت جلسه جذب خود دانشگاه، بدون توجه به همکاری مستمر و رضایت بخش بنده با گروه، یک‌طرفه پرونده بنده را مجددا بر خلاف قانون در هیئت جذب مطرح کرد و اعلام کرد که تصمیم هیئت جذب قبل اعتبار ندارد و نیازی به شما در گروه نداریم.

وی گفت: بنده مدت ٩ ماه است که علی‌رغم پیگیری مستمر جواب روشنی از وزارت علوم و دانشگاه نگرفتم و بعد از ۱۵ سال سابقه هیئت علمی و سمت‌های اجرایی در حوزه دانشگاهی در سن ٤٤سالگی با داشتن خانواده بیکار هستم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceeo8x.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما