سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 48634
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست شهرداري منطقه دو قم خبر داد

توزيع ۹ هز ار تن آسفالت در سطح معابر و شوارع منطقه دو

قم نيوز : قم نيوز: سرپرست شهرداري منطقه دو قم از تكميل پروژه روكش آسفالت خيابان جواد‌الائمه(ع) خبر داد.
سرپرست شهرداري منطقه دو قم خبر داد؛ توزيع ۹ هز ار تن آسفالت در سطح معابر و شوارع منطقه دو
سرپرست شهرداري منطقه دو قم خبر داد؛ توزيع ۹ هز ار تن آسفالت در سطح معابر و شوارع منطقه دو
به گزارش قم نيوز، رضا رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون در راستای بهبود امور و مرور شهری ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه اجرا شده است، گفت: از جمله این معابر جوادالائمه(ع) کوی ۲۴ توحید، بلوار مدنی ، فرعی‌های خیابان حکمت بوده که با توجه به برنامه زمان‌بندی تحویل آسفالت، پروژه بعدی برای روکش آسفالت، خیابان سواران است.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم از تکمیل پروژه روکش آسفالت خیابان جواد‌الائمه(ع) خبر داد و افزود: این پروژه دارای ۵ میلیارد ریال اعتبار و طول پروژه هزار و ۸۰۰ متر و مساحت پروژه ۲۶ هزار متر مربع بود، این پروژه از ۲۱ فروردین امسال شروع شده و ۳۰ اردیبهشت به پایان رسید.

رحیمی با اشاره به پروژه اصلاح و بهسازی جدول نهر خیابان طفلان مسلم و سواران، گفت: این پروژه در بلوار توحید خیابان طفلان مسلم واقع شده و اعتبار این پروژه ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: طول این پروژه ۳۵۰ متر و مساحت پروژه ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع است که از ۲۵ اردیبهشت امسال شروع شده و تا ۳۰ خرداد امسال ادامه دارد.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بهسازی جدول نهر خیابان طفلان مسلم و سواران، گفت: هدف از اجرای این پروژه بهبود آب‌های سطحی محدوده کوچه ۲۲ توحید و خیابان سواران و طفلان مسلم و جلوگیری از آبگرفتگی در این خیابان‌ها است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceep8e.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما