سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 42694
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

طرح‌های پیشگیرانه اعتیاد در مدارس استمرار یابد

قم نيوز : قم نیور: استاندار قم با اشاره به اجرای موفق طرح توانمندسازی دانش آموزان برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در سال گذشته گفت: این طرح باید با قوت بیشتری در سال جاری استمرار یابد.
طرح‌های پیشگیرانه اعتیاد در مدارس استمرار یابد
به گزارش قم نیور،  سید مهدی صادقی در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را فرصتی مناسب برای ترویج ورزش در بین آحاد جامعه و بسترسازی برای داشتن جامعه‌ای سالم و با نشاط دانست.

استاندار قم با اشاره به نقش الگوهای موفق در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: در حوزه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر، قهرمانان ورزشی استان می‌توانند به عنوان سفیران پیشگیری از مواد مخدر نقش مهمی در آموزش نسل جوان ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش آموزش و آگاهی در زمینه شناخت آسیب‌های اجتماعی افزود: با توجه به نتایج مثبت طرح توانمندسازی دانش آموزان متوسطه دوم در سال گذشته، ضروری است تا در سال جاری نیز این طرح ادامه یابد.

استاندار قم همچنین خواستار پیگیری و ارائه گزارشی از مصوبات این جلسه در حوزه پیشگیری، مبارزه و درمان مواد مخدر توسط دستگاه‌های ذی‌ربط شد.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح سرشماری نفوس و مسکن اشاره و اضافه کرد: ضریب نفوذ اینترنت در استان قم 73 درصد است و برای استان سهم 47 درصدی ثبت آمار به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده که با اهتمام دستگاه‌های اطلاع رسان در استان تا امروز نزدیک به 30 درصد از خانواده‌های قمی بصورت اینترنتی در سرشماری شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceep8e.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما