يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 48814
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم:

انتخاب سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار بزرگترین موفقیت شورای چهارم بود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در شورای چهارم با بررسي‌هاي مختلف و نظر حداکثري اعضا برای جایگاه شهرداری به آقاي سقائيان نژاد رسيديم و وی را به عنوان بزرگترين موفقيت شوراي چهارم به شهرداري قم آورديم.
انتخاب سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار بزرگترین موفقیت شورای چهارم بود
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی، با اشاره به افزایش اعضای شورای شهر قم در دوره چهارم و کاهش مجدد آن در دوره پنجم اظهار کرد: همانطور که می‌دانید ما پنج کمیسیون داریم و هر کمیسیون هفت نفر عضو دارد که کار در کمیسیون‌ها با حضور مشاورین و صاحب‌نظران و به‌صورت کاملاً کارشناسی است.

وی با تاکید بر اینکه 21 نفره بودن دارای این حسن است که وظیفه نظارتی شورا بر بودجه و عملکرد شهرداری که در قانون آمده است، بهتر صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: از آنجائیکه از همه کمیسیون‌ها و کمیته‌هایی که قانون مشخص کرده افراد کافی با وقت مناسب، در مناطق و سازمان‌های شهرداری حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک مشکلات را می‌بینند و این‌ها به شورا منتقل می‌شود، در تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات بسیار مؤثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقداماتی که در شورای چهارم صورت گرفته است بیان کرد: در همین دوره چهارم بلافاصله بعد از تشکیل نخستین جلسه با نظر کارشناسی و مشورتی اعضا، آقای دلبری که از دوره سوم به عنوان شهردار انتخاب شده بود را مجدداً با 19 رأی ابقا کردیم تا اداره امور شهر بی وقفه ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: البته در میانه راه با مشکلاتی که برای وی پیش آمد، با کمترین حاشیه این مسوولیت را برابر قانون به صورت سرپرستی موقت به آقای متین‌فر دادیم تا در نهایت با بررسی‌های مختلف و نظر حداکثری اعضا به آقای سقائیان نژاد رسیدیم و وی را به عنوان بزرگترین موفقیت شورای چهارم به شهرداری قم آوردیم.

بیاتی همدلی و مشارکت شهرداری و شورای شهر را در دوره چهارم شورای شهر بسیار چشم‌گیر دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در شورای شهر عمل به وظایف قانونی و برقراری روحیه همدلی و همکاری در شهر بود که وضعیت فعلی شهر و رشد و توسعه پیش آمده نشان از همین امر دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceev8e.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما