يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 30264
معاون اداره کل ورزش و جوانان قم:

نخستین کارگروه ظرفیت‌های ورزشی قم در المپیک برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: نخستین کارگروه ظرفیت‌های ورزشی قم در المپیک با هدف بررسی توانایی‌ها برای اعزام ورزشکاران قمی به المپیک ریو و بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود.
نخستین کارگروه ظرفیت‌های ورزشی قم در المپیک برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، روح‌الله رمضانی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در تعدادی از رشته‌های ورزشی برای اعزام ورزشکاران قم به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی و المپیک تابستانی ریو، در نظر داریم نخستین کارگروه بررسی این ظرفیت را تشکیل دهیم.

وی افزود: ورزش قم در بازی‌های آسیایی اینچئون یک نماینده به نام امیر مهدی‌زاده در رشته کاراته داشت که موفق به کسب نشان طلای آسیا نیز شد اما در نظر داریم از سایر ظرفیت‌های ورزشی قم برای افزایش نمایندگان در رویدادهای مهم پیش رو استفاده کنیم.

معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان قم گفت: این کارگروه در زمینه رویدادهای پیش رو شامل بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جارکارتا، المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل، المپیک نوجوانان و بازی‌های ساحلی و داخل سالن آسیا برگزار می‌شود.

رمضانی بیان کرد: برای حضور در این کارگروه که هدف آن، زمینه سازی برای حضور ورزشکاران ما در این رویداد است روسای هیئت‌هایی از جمله بدمینتون، تیر و کمان، تنیس، دو و میدانی، کشتی، هندبال، جودو، بوکس، تکواندو، جانبازان، کاراته، ووشو و فوتبال دعوت شده‌اند.

وی عنوان کرد: در رشته‌هایی چون ووشو، بوکس و کشتی، دو و می‌دانی و ورزش‌های جانبازان و معلولان ظرفیت بسیار مناسبی برای حضور در بازی‌های المپیک تابستانی و مسابقات پارالمپیک داریم اما واضح است که باید حمایت کافی از ورزشکاران دارای ظرفیت حضور انجام شود و این حمایت توسط هیئت مربوطه و اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: در بخش ورزش جانبازان و معلولان در پارآسیایی اینچئون یک نماینده به نام حسین گلستانی در والیبال نشسته داشتیم و امیدواریم در مسابقات جاکارتا و ریو دوژانیرو تعداد نمایندگان ما افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceew8x.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما